Joo elikkäs oon uus täl foorumil ja tod.näk. tuun olee tääl aika usein ku ois mk2 golffin osto ees, eli mistäs mun pitäis kattoo sitä ruostetta ja oisko jotain muut mitä mun pitäis kattoo siitä?
Ja tosiaan siinä ei oo konetta paikallaan vaan saan mukaan 2 toimivaa 1,6TD konetta.
Golf II korin ruoste
Valvoja: ffp jäsenet
Kynnyskotelot, kaaret, etu- ja takalasien alareunat, tavaratilan reunat ja lattia/pohja, tolpat edessä ja takana (tavaratilan ja konehuoneen puolelta näkee).
Sitten alustan välykset - harvat on viitsinyt vaihtaa puslia käyttöpeliin, voisi olla hyvä idea uusia.
Koneitahan et vissiin pääse testaamaan ennen asennusta? Jos niissä häikkää niin osia saa kyllä halvalla foorumien myyntipalstoilta.
Vaihteisto on syytä olla diesel-vehkeestä, muuten nousee kierrokset liikaa.
Sitten alustan välykset - harvat on viitsinyt vaihtaa puslia käyttöpeliin, voisi olla hyvä idea uusia.
Koneitahan et vissiin pääse testaamaan ennen asennusta? Jos niissä häikkää niin osia saa kyllä halvalla foorumien myyntipalstoilta.
Vaihteisto on syytä olla diesel-vehkeestä, muuten nousee kierrokset liikaa.
Juu kone ja loota on kunnossa, tän auton käyttö historia on tiedossa.
Ja vaiheisto on kiisseli koneesta ja sit ois tälläne et tää ei varsinaisest oo tän alueen juttuu mut en kehtaa vääntää toist topikkii et ku toi o tota aika huolel pilattu eli : mattasininen väri, siniset takavalot, alu-spoikka ja muuta pientä muka tuuning juttuu, et oisko jotain simppelii kikkaa et sais vähä old-shcoolimmaks tota luukkii ?
Ja vaiheisto on kiisseli koneesta ja sit ois tälläne et tää ei varsinaisest oo tän alueen juttuu mut en kehtaa vääntää toist topikkii et ku toi o tota aika huolel pilattu eli : mattasininen väri, siniset takavalot, alu-spoikka ja muuta pientä muka tuuning juttuu, et oisko jotain simppelii kikkaa et sais vähä old-shcoolimmaks tota luukkii ?
^No muutat ihan ensin vähän old-schoolimmaksi kirjoitustyyliäsi, niin siitä saisi jotain selvääkin. Eli pisteitä ja isoja alkukirjaimia väliin, kiitos.
Mitä tässä on nyt itse paria kakkista viime aikoina tullut kynsittyä, niin molemmissa on ollut reikää lattian etuosissa ja takapyöräkoteloissa helman takaosassa sekä siellä iskareiden takana alaosassa. Oikealla puolella polttoainetankin täyttöputken takana on herkkä paikka. Pyöränkaaret näkeekin. Jos muovikaaret, ja ne on vedetty liimalla kiinni, on se melkein varma merkki siitä, että alla odottaa yllätys :) Takahelma herkkä ruostumaan, mutta ei niin vaarallista jos on isot puskurit, voi vaikka leikata koko helman pois sieltä alta.
Spoilerit pois ja orggis tai vastaavat valot takaisin, ei maksa paljoa jos mitään. Se mattaväri nyt ei oo mitenkään vaarallista, jos on hyvin tehty, ihan siisti voi tulla senkin kanssa. Sisustasta on kuitenkin menty paukkupullolla maalailemaan osia "korin väriin", palautat ne alkuperäiseksi.
Ja ei sitten muuta kuin tonttiin ja leveää vannetta alle :)
Mitä tässä on nyt itse paria kakkista viime aikoina tullut kynsittyä, niin molemmissa on ollut reikää lattian etuosissa ja takapyöräkoteloissa helman takaosassa sekä siellä iskareiden takana alaosassa. Oikealla puolella polttoainetankin täyttöputken takana on herkkä paikka. Pyöränkaaret näkeekin. Jos muovikaaret, ja ne on vedetty liimalla kiinni, on se melkein varma merkki siitä, että alla odottaa yllätys :) Takahelma herkkä ruostumaan, mutta ei niin vaarallista jos on isot puskurit, voi vaikka leikata koko helman pois sieltä alta.
Spoilerit pois ja orggis tai vastaavat valot takaisin, ei maksa paljoa jos mitään. Se mattaväri nyt ei oo mitenkään vaarallista, jos on hyvin tehty, ihan siisti voi tulla senkin kanssa. Sisustasta on kuitenkin menty paukkupullolla maalailemaan osia "korin väriin", palautat ne alkuperäiseksi.
Ja ei sitten muuta kuin tonttiin ja leveää vannetta alle :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 48 vierailijaa