Passat 3B takalasin pesimen moottori

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Jansq
-

Passat 3B takalasin pesimen moottori

ViestiKirjoittaja Jansq » 2.12.2008 20:13

Irroitin nyt systeemin autosta, koska ei vaan ota toimiakseen. Mittailin jännitemittarilla sen moottorin sähköliitintä nähdäkseni tuleeko sinne mitään signaalia ja näytti, että tulee viiksen eri asennoissa. Näinpä luulisin että johdot ei poikki tosiaan, kun sulakekin on vielä ehjä tai ollu koko ajan..

Mistä mä nyt tiedän onko toi moottorit sitten sökö? Helpoiten? Avasin kyllä sen kannen ja moottorin kopan,pyörittelin aikani ja silleen, mutta enpä paljon viisastunu. No, vähän näytti kyllä siltä, että niissä hiilissä olis voinu olla jotain vibaa......?

Onko kellään tietoa paljonko tollainen moottori maksaa marmoritiskillä noin suurin piirtein? Harmittaa mennä ostaan, jos vika ei olekaan siinä....Mutta jääkö mulle paljon muita vaihtoehtoja kuin se, koska viiksikin pelaa (olettaen että ehjä koska kaikki muut toiminnot on ok)? Romurilta vois löytyä johonkin 30-70 euroon, mutta nehän on toiminnallisesti varmaan yhtä luotettavia kuin mun osani, koska käytetyistä autoista ja silleen..............

evinrude
-

ViestiKirjoittaja evinrude » 2.12.2008 20:38

Katsoppa tuosta:
http://www.slamit.net/product_info.php?cPath=832_1093&products_id=4759

Jansq
-

ViestiKirjoittaja Jansq » 3.12.2008 8:19

voi p***e ku on halpa osa.....jos nyt sais toimiin sen vanhan vaan, stana.... ;)

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”