Elikkä millainen homma olisi vaihtaa Boran kiinteä peräkoukku irroitettavaan?
Kun haluisin tuon kiinteän pois rumentamasta peräpäätä tulevien muutoksien tieltä, mutta koukku olisi kuitenkin ihan hyvä olla olemassa.
Mitä kaikkia osia tarvii uusia ja paljonko siinä on työtä ja onko edes mahdollista vaihtaa irroitettavaan?
Kiinteän peräkoukun vaihtaminen irroitettavaan
Valvoja: ffp jäsenet
Eiköhän se riipu koukun merkistä. Jotkut koukut tulee puskurin alitte ja silti joutuu pistokkeelle tekemään aukon. Westfalia tekee ainakin koukkuja, jotka irroitettuna on täysin piilossa ja pistokkeellakin on saranointi jolla sen saa käännettyä helman taakse piiloon. Nuo koukut on vaan sitten aika hintavia...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa