Tuli tilattua kromiset kahvat. Tuli jo perillekkin.
Luulin eka tilanneeni pelkät kuoret, mutta näyttäis olevan koko kahva.. :D
Onko vaikee homma vaihtaa ? Noi vissiinkin on samoja noi kahvat etu ja taka ovessa..
Olikos jossain tohon fiksua ohjetta ..?
Golf iv oven kahvan vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Etuovissa on muovitulpat lukon yläpuolella ja takaovissa on kumitiivisteen alla reikä jossa torxi jota aukipäin pyörittämällä tarpeellinen määrä ja oven kahvaa ulospäi vetämällä jossakin vaiheessa lukkopesä lähtee irti ja muovimokkula-vaijeriyhdistelmä lähtee ihan kampeamalla pois ja loppu onki helppo homma.
Samat asiat varmasti löytyy vwvortexilta kuvitettuna.
Samat asiat varmasti löytyy vwvortexilta kuvitettuna.
Hmm, siis jos sitä ruuvia pyörittää sieltä oven "päädystä" niin ei kyllä mulla tapahdu mitään... Vai siis pitääkö sitten vielä sitä itse lukkoa mikä on 2:lla varmaankin koon 50 torxilla kiinni, ruuvata irti ?
Hmm, pitänee mennä vielä kokeilemaan uudestaan.
ELI SIIS Kahvan vaihdossa ei tartte purkaa ovea ? :D Ei ps3:sen kautta noi kaikki linkit aina aukee oikee kunnolla.. :/
Hmm, pitänee mennä vielä kokeilemaan uudestaan.
ELI SIIS Kahvan vaihdossa ei tartte purkaa ovea ? :D Ei ps3:sen kautta noi kaikki linkit aina aukee oikee kunnolla.. :/
Hmm, siis jos sitä ruuvia pyörittää sieltä oven "päädystä" niin ei kyllä mulla tapahdu mitään... Vai siis pitääkö sitten vielä sitä itse lukkoa mikä on 2:lla varmaankin koon 50 torxilla kiinni, ruuvata irti ?
Kyllä siellä tapahtuu! Siellä liikkuu sellainen pyöreän muotoinen lukitus rinkula, mutta varo ruuvaamastia liikaa sitä kyseistä pulttia!
Niitä kahta isoa rungon kiinnittävää pulttia ei avata!
Autan, jos tavitset apuja!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”