Ventossa ja Golfissa ajonesto, mikä vm. eteenpäin?
Valvoja: ffp jäsenet
Ventossa ja Golfissa ajonesto, mikä vm. eteenpäin?
Onko Ventossa joka rekisteröity 10/94 jo ajonesto? AAM-bensakone. Jossain olis ollut että bensakoneisissa Ventoissa/Golfeissa vuodesta -93 ajonesto. Pitääkö paikkansa?
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Ahhaa, et siltikin voi olla mahdollista että on esto kuitenki! Ei tähän sitten avaintakaan teetetäkään ihan missä vaan suutarilla 7:llä eurolla. :)
Niitäkään ei oo kuin yks kappale. Oon miettiny että mitäs sitten tekee kun se häviää, pystyykö sitten sillä avainkoodilla teettää uuden vai miten se juttu menee?
Niitäkään ei oo kuin yks kappale. Oon miettiny että mitäs sitten tekee kun se häviää, pystyykö sitten sillä avainkoodilla teettää uuden vai miten se juttu menee?
Itse kävin vähänaikaa sitten teettämässä omaan -95 vuoden kolffiin vara-avaimen suutarilla.
Kolmoskoppasien ajonestoissa on käytössä yksitoiminen siru, käsittääkseni mk4:ssa ja uudemmissa, monitoiminen, joka siis vaihtaa koodia aina kun autoa käynnistetään uudelleen.
Suutari pystyy tekemään yksitoimisirulla olevia avaimia. Avain maksoi täälläpäin muistaakseni ~8e ja siru ~42e.. Kallishan se on, mutta nyt on vara-avain. :)
Kolmoskoppasien ajonestoissa on käytössä yksitoiminen siru, käsittääkseni mk4:ssa ja uudemmissa, monitoiminen, joka siis vaihtaa koodia aina kun autoa käynnistetään uudelleen.
Suutari pystyy tekemään yksitoimisirulla olevia avaimia. Avain maksoi täälläpäin muistaakseni ~8e ja siru ~42e.. Kallishan se on, mutta nyt on vara-avain. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”