Jetta mk2 vaihdevivuston korjaus
Valvoja: ffp jäsenet
Jetta mk2 vaihdevivuston korjaus
Jetassa tuppaa tuo pakin löytäminen olemaan jo niin tuskaista että pakko tehdä asialle jotain. Ajattelin niitä niveliä ja puslia sinne vivustoihin vaihdella sen verran väljää tuntuu olevan. Tietääkö kukaan mistä saisi valmiin vivusto/pusla setin hommattua? Löysin tuohon Sciroccoon suoraan korjaus sarjan ebaysta jossa oli kaikki mahdolliset puslat ym. samassa paketissa ja hintaakaan ei sarjalle tullut paria kymppiä enempää. Tuohon Jettaan kun ei tunnu löytyvän mistään tai sitten en vaan osaa etsiä. Merteililtä ja Motonetistä saa joitain osia mutta juuri ne pienet puslat joita tarvitsisin ei taas löydy tuoltakaan. Mielellään sitä kuitenkin vaihtaisi samalla kaikki osat.
Ihan vihjeenä vaan jos olette tuollaista korjaus sarjaa vailla niin tuolta niitä taas saisi tuohon 23,83€ hintaan. Vielä jos kimpassa ottaa useamman sarjan niin säästää lähetyskuluissa.
Oma setti kotiutui tuossa toissa päivänä ja vaikuttaa ihan laadukkaalta sarjalta.
Oma setti kotiutui tuossa toissa päivänä ja vaikuttaa ihan laadukkaalta sarjalta.
No ei.. katselin esim. Merteilistä noita osia niin esimerkiksi yhdelle tangon pätkälle hintaa 10€. Itse kun laiska olen en jaksanut rueta keräilemään osanumeroita ja mennä vw tiskiltä kysymään hintoja, tuosta kun parilla näppäilyllä sai koko roskan yhdessä paketissa. Paketti kotona 3 päivässä. Se on sitä mistä minä haluan maksaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”