MK4 GTI:n orkkisiskarit Eibachin jousilla ovat aivan lopussa. KW Var 1:stä mietin. Kuulin, että Var 2 on ns. väliinputoaja.. Var 1 ja Var 3 olisivat myydyimmät.
Ajattelin myös KW:n etuvakaajan hommata ja Powerflexin puslat. Mitä muuta pitäisi vaihtaa? Pohjaanlyöntikumit on varmaan aika kovilla, kun noi nykyset iskarit pohjaa pompuissa.. Niitäkin tuntuu olevan erilaisia madalluksesta riippuen. Entä sitten koiranluut? Pallonivelet? Mitä pitäisi vaihtaa? Suht reilu madallus tulee, mutta ei ihan tonttiin.
Tuleeko puslien vaihdosta paljon lisätyötä? En itse alustaa laita alle vaan vien todennäköisesti slamit.netin sivuita löytämääni Keravalla sijaitsemaan pajaan.
Muutenkin kommentteja MK4 GTI alustavaihdoista jne. otetaan vastaan.
KW:stäkin voi olla montaa mieltä, mutta takuuvarmasti parempi kuin nykynen viritelmä :)
MK4 GTI alustanvaihdosta jne
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa