bensa -> diesel tekniikkamuutos neliveto golffiin?
Valvoja: ffp jäsenet
bensa -> diesel tekniikkamuutos neliveto golffiin?
Eli onko mahdollista vaihtaa bensakoneella olevaan neliveto kakkikseen diisselipata? Tehot kuitenkin pysyy matalempina diisselinä kuin bensamoottorilla, niin jarruihinhan ei pitäs tarvita kajota. Mites sitten lohkojen sopivuus vaihteistoihin, onko mahdollisia kompinaatioita yhtään?
EDIT. Wikipedian mukaan ainakin golf countria on saanut 1,6 GTD koneella eli siinähän olis sama tekniikka mitä täs haen...
EDIT. Wikipedian mukaan ainakin golf countria on saanut 1,6 GTD koneella eli siinähän olis sama tekniikka mitä täs haen...
Ja eikös kakkakopan saa vielä pakuksi rekisteröityä, niin silloinhan siinä alkas olla kaikki ominaisuudet jokapoäiväiseen liikenteeseen...
Jekku, jos kerran kuvatuksia löytyy ni olis kiinnostusta niitä kattella ennen mahdollista rojektin alottamista. Ja menikö se diisseli pata suoraan siihen bensakoneen askiin kiinni? Ettei tartte mitään sovituspaloja kytkinkotelon väliin?
Jekku, jos kerran kuvatuksia löytyy ni olis kiinnostusta niitä kattella ennen mahdollista rojektin alottamista. Ja menikö se diisseli pata suoraan siihen bensakoneen askiin kiinni? Ettei tartte mitään sovituspaloja kytkinkotelon väliin?
Kytkin kopat on samat. mutta kulmavaihde jokas on normi laatikon jatkeena, tulee kiinni moottorin lohkoon pakosarjan alapuolelle. siellä voi olla valmiit paikat tai sitten ei, mutta kiinnityksestä selviää lattaraudalla, poralla ja jengatapilla.
Ei siinä muitaakseni mitään kovin erikoista ollut. Pienta ja palkitsevaa askartelua.
Tuleekos millainen solmu putkeen? ;)
Ei siinä muitaakseni mitään kovin erikoista ollut. Pienta ja palkitsevaa askartelua.
Tuleekos millainen solmu putkeen? ;)
Olis tossa yks syncro golffi tiedossa, ei rekisterissä nyt. Myyjä pyytää 600€ kuulostaako pahalle pyynnille teistä? Mun mielestä se on aika edullisen kuulonen, jos siitä sais vaikka hiukan tingittyä vielä...
Aattelin et jos semmosen nyt hommaa ni rakentaa siitä citymaasturin :D Eli hiukan korotella ja koristella asiaan kuuluvilla osasilla, kuten pieni karjarauta ja helmaputket. Ja ehkä hiukan kutitella sitä diisselipataa...
Aattelin et jos semmosen nyt hommaa ni rakentaa siitä citymaasturin :D Eli hiukan korotella ja koristella asiaan kuuluvilla osasilla, kuten pieni karjarauta ja helmaputket. Ja ehkä hiukan kutitella sitä diisselipataa...
Omaan -91 syncroon sai levyjarrut taakse niin, että irrotti rummut ja rälläköi sen jarrukilven irti. Sitten hain marmoritiskiltä uudet jarrusatulan kannakkeet ja jarrukilvet. Satulat on samat kuin etuvetoisessa. Homma oli ihan bolt-on. Toki sitten menee uusiksi vielä käsijarruvaijerit, pienet pätkät jarruputkea ja niiden perään vielä jarruletkut.
Näin ainakin uudemmissa. Vanhemmissa (en osaa sanoa nyt tarkemmin) on vähän erilaiset tukivarret, enkä tiedä käykö nuo kannakkeet suoraan siihen.
Näin ainakin uudemmissa. Vanhemmissa (en osaa sanoa nyt tarkemmin) on vähän erilaiset tukivarret, enkä tiedä käykö nuo kannakkeet suoraan siihen.
miten onnistuukohan syncro golffia rinnastaa limited editionin tehoille? eli jos nyt oikein muistan niin 208hp.. tämähän tekis laillisena sitten jos 208x1.20=249.6hp :) olen miettiny että miten ja en ainaskaan muista olisko kukaan antanu vastausta tähän. eli siis rinnastetaanko LE golffin mallisarjaan
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa