Liitteen kuvan mukainen ilmastoinnin säädin löytyy passatista. AC-napista menee ilmastointi päälle ja nuolista säätyy lämpötila, tai ainakin pitäis. Ilmeisesti nuolinapit vastaa tavanomaista kierrettävää lämmönsäädintä.
Toisinaan lämpöä tulee sisään vain ns. HI-asennossa, jolloin täydet lämmöt päällä ja muutoin taas viileetä. Välimuoto siis kateissa. Viileellä ilmalla joutuu sit muutaman kilometrin välein säätämään tuota Hi - 30 - Hi... asetuksen väliä.
Kun laittaa ilmastoinnin päälle niin sama juttu. Toisinaan "sotkee" myös lämmintä sekaan, mutta yleensä täys jäähdytys.
Onko ko. säädin jollekulle tuttu tai vinkkiä kuka on maahantuoja? Lisätietoa kaipaisi mistä ongelmaa lähtisi etsimään. Jälkiasennettu jossain pääkaupunkiseudulla. Onko jokin säätöanturi joka vaikuttaa lämpötilan säätimen toimintaan tai jokin liitin löysällä (muuallakin kuin omistajalla)?? Vinkkejä kaivataan.
http://i276.photobucket.com/albums/kk40 ... 008287.jpg
CoMeS Ilmastointisäätimen toiminta ?
Valvoja: ffp jäsenet
Tuommoinen löytyi valmistajan sivuilta, auttaisiko yhtään eteenpäin:
http://www.comesclima.it/PDF/Zephyr_Line.pdf
http://www.comesclima.it/PDF/Zephyr_Line.pdf
Vikana ulkoanturi. Antoi 950ohmin arvoa eli ulkona erityisen lämmin keli, yli 100 cels.
Normaalisti +24cels 10kohm ja +40 n5..6kohm.
Tällöin aina täysi jäähdytys ettei ala sisällä lämpiään. Hi-asento ei sitten antureista piittaa ja antaa täyden lämmön sisälle. 0,5 eur NTC vastus vaihdettu ja pelittää.
Normaalisti +24cels 10kohm ja +40 n5..6kohm.
Tällöin aina täysi jäähdytys ettei ala sisällä lämpiään. Hi-asento ei sitten antureista piittaa ja antaa täyden lämmön sisälle. 0,5 eur NTC vastus vaihdettu ja pelittää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa