G2 ja laatikot

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

G2 ja laatikot

ViestiKirjoittaja Arto S » 2.2.2008 12:29

Elikkäs, onko porukalla kokemuksia näistä ajovaloista?

Ajovalot
Lisävalot

Onko pysynyt vesi ulkopuolella? Mitenkäs hyvin näyttää valon tielle? Kestääköhän lisävalot 100w polttimot? Ilmeisesti parihinta on tuo noille.. Kokemuksia peliin!
Viimeksi muokannut Arto S, 13.2.2008 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 2.2.2008 13:34

Kyllä nuo ajovalot ainakin on ihan moitteetta toiminut ja vedet pysynyt ulkopuolella. Kuviokin kakkikseen oikein hyvä. :D

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 2.2.2008 15:24

Lainaanpas hieman topiccia ja kysäisen samaa näistä ajovaloista: http://www.bunkkeri.fi/v2/components/co ... /80446.jpg

Tollaset olisi tarkoitus tilailla golffin keulille....hinta on vaan aika suolanen verrattuna nuihin yllä mainittuihin kirkasoptiikkavaloihin...ei ole kyllä ikinä tullut tuollaisia vastaan, mutta onko jollakin kokemuksia kertoa nuista jotain...?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 2.2.2008 17:16

Noi umpiothan ovat siis Jetta II:n umpiot. Ainakin ulkonäön ja tämän sivun perusteella. Golfiin nuo siis ei käy ilman lukkopellin vaihtoa, ellet tätä jo tiennytkin.

Oma villi veikkaus on, että nuo ko. valot on sen takia niin kalliit, kun niitä varmasti ei osta juuri kukaan... Kysynnän ja tajonnan laki. Eipä ne tuolla ulkomaillakaan järin halvat ole. Mutta toisaalta taas merkki on In.Pro - eli ei mitään kiinanpaskaa.

Mutta voi pojat, miten ajovalot voikin olla noin susirumat. Jos ajovaloja pitäis arvostella ulkonäön perusteella, niin nuo saisi arvosanaksi asteikolla 4-10 noin kaksi. :D

hb81
-
Viestit: 1748
Liittynyt: 31.8.2003 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja hb81 » 2.2.2008 18:23

Nuohan näytti olevan linssi umpiot... joten kuori auki ja maalaten mustaksi kaiken muun koska heijastin pintaa ei ole =)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 2.2.2008 20:06

No on ne silti ihan hirveät, kaikkine erillisine parkkeineen, vaikka maalais minkä väriseks... :D

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 2.2.2008 20:50

Aiwan, mustaan autoon tulevat ja mustaksi ne taustat maalataankin...:)makuasia sano koira kun muniaan nuoli...Ja olen tosiaan tietoinen, että kuuluvat Jetta II:seen, lukkopelti on jo hommattu...aika suolasen hintaset tuolla ulkomailla, nimittäin autovaruste.net:istä saa muistaakseni 289e hintaan samat vermet....valokuvio on ainut joka arveluttaa, eli näkeekö nuilla mitään...mutta koska nuissa on linssiumpiot, niin soveltuu paremmin käytettäväksi myös Xenonien kanssa...

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 4.2.2008 21:12

Onkohan nuo muuten parihinta noille minun linkittämille valoille?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.2.2008 22:16

No tietenkin.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 13.2.2008 21:04

Elikkäs, topikin otsikon muutin.. Kyselisin vaan sellasta että käykö 1.6 kaasaripelin viislovinen laatikko heittämällä 1.8 kaasarikoneeseen? Olis nimittäi tiiossa ehjä laatikko. Onkos minkäslaiset välityssuhde erot 1.6 ja 1.8 8v gti laatikon välillä? Laatikoitten koodeja en tiiä mutta jotain suuntaa antavaa kuitenkin..

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 13.2.2008 21:13

Heittämällä menee ja uskosin että 1-3 vaihteet on tiheämpiä mitä gti lootassa, ja 4 sekä 5 ovat pitempiä. Lootan koodilla selkiää aika paljon. Niitä vetarin laippoja voi joutua vaihtamaan, mikäli siihen gti lootaan ei ole vaihdettu pienempiä. Tai jos on vaihdettu vetaritkin gti:stä.

P.lehto
-
Viestit: 86
Liittynyt: 23.10.2006 0:03

ViestiKirjoittaja P.lehto » 13.2.2008 21:49

Lainataas tätäkin topiccia. Itsellä olisi tarkoitus vaihtaa tuon 1.6litraisen EZ:n 4 lovisen tilalle 5 lovinen laatikko. Eli ilmeisesti tuo 020 koodilla oleva?

Ja itse kysymys on että Mitä kaikkia osia tuohon täytyy sitten vaihtaa kun itse laatikko on pultattu lohkoon. Mitä eroja on vaihteen siirtäjissä yms. Eli mitkä kaikki osat täytyy uusia vaihdekepiltä itse laatikkoon asti. Jos joku osaisi antaa pientä listaa ja kertomusta siitä että millainen projekti on tulossa. Olisin kiitollinen.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 14.2.2008 0:56

Eipä siihen muuta tarvitse kuin kepin juuresta hieman "säätöä" että menee viitonen päälle.

P.lehto
-
Viestit: 86
Liittynyt: 23.10.2006 0:03

ViestiKirjoittaja P.lehto » 14.2.2008 1:35

Mitäköhän tuo hieman säätöä sitten käytännössä tarkoittaa? :p Se taitaa jäädä nähtäväksi.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 14.2.2008 13:04

Hyvinkin tuo muisti taas pätkii, mutta omaani kun vaihdoin 4v->5v niin pikkuisen vingulla otin tavaraa pois sieltä kepin juuresta. Onnistuu ehkä säätämälläkin, mutta tuolleen oli noin minuutin homma.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 19.2.2008 19:35

Käypikö 1,6:sen kytkin 1,8:n? Meinaan siis jos vaihtas paineasetelman ja levyn joka on 19cm (?, otettu 1,6:sen koneesta) ja mielestäni tuossa 1,8:ssa pitäisi olla 21 cm oikeasti? Käykö 1,8:n vauhtipyörä? Kertokaa :D

Kakkoskorisesta kolohvista kyse..

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 19.2.2008 21:19

Päätellen siitä, että laatikko ja lohko ovat samoja, ei tuolle pitäisi olla mitään estettä. Jos vaan se 19cm kestää 1.8:n mahtavaa vääntöä...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa