G3 Kone ongelmia..

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

fellah
-
Viestit: 4
Liittynyt: 7.10.2007 20:46

G3 Kone ongelmia..

ViestiKirjoittaja fellah » 6.1.2008 11:43

Tuli tos kesäl ostettuu 96" farkku golffi, ja nyt talven alettua siinä alkaa olemaa vikaa vähä liikaa.. Mittariston valot ei toiminu ku pari päivää, ja nyt on taas pimeet. Hakkaamalla koje lautaa, ni toimii taas hetken.Jotai kontakti vikaa siel on.. Perä pää jurraa iha törkeesti kesärenkailla..Oiskoha laakerit vaihdoin tarpees. Ajovalot oli yks aamu pimeenä, parkit toimi normaalisti, ja koneen lämmettyä toimi taas hyvin.. Ja Eilen kurkkasin öljyt, ja mitäs sieltä löytykää..No vettä tietysti..Korkki oli iha kerman värine. Voisko olla pellkkää kondenssi vettä? Öljyillä ajettu aika tarkkaan 4000 km ja öljy on aika harmaata. Koneella ajettu 163 tkm. Ei ole keittäny. Eikä jaksais uskoo et noinki "tuoreesta" koneesta palais kansi pahvi. Käynti on kuitenki kohtuu hyvä.

Mut sit asiasta toisee.. Mahtaakohan octaavin puskin mennä kuinka kivuttomasti golffii?

AMI
-
Viestit: 251
Liittynyt: 7.4.2005 18:45

ViestiKirjoittaja AMI » 6.1.2008 11:53

Mittariston valojen vaihto on niin yksinkertainen homma, että ei paljon kannata hakata kojelautaa ja samalla saa katsottua ne kontakti viatkin. Sitten tuo öljykorkin kermaisuus on ihan normaalia kovimmilla pakkasilla, jos on tolppa-ajoa, mutta jos todella öljyt rupeaa menemään vesisekaiseksi, niin sitten alkaisin huolestua.

fellah
-
Viestit: 4
Liittynyt: 7.10.2007 20:46

ViestiKirjoittaja fellah » 6.1.2008 11:59

Eihän se ota aikaa ku sen 5 minuuttii..Enemmän huolettaa noi öljyt. Meinaa ne öljyt näyttää nyt samalta ku 15000 ajetut. Täytyy vaihtaa öljyt, ja laittaa nestettä kiertoo ja ruveta toivomaa parasta. Eihän sekää vika paha oo korjata, ku on pelit ja vehkeet. Mut viikonlopussa pitäs saada tehtyy. Uudet tiivisteet, ja kannen oikasu ja niputus. Kuinkas paljo kannest uskaltaa sipasta pois? Vois työkaverilt kysyy samantien vähä kannen muokkaus apuja..

AMI
-
Viestit: 251
Liittynyt: 7.4.2005 18:45

ViestiKirjoittaja AMI » 6.1.2008 13:49

Minusta tuo vaparin virittäminen sen verta turhaa touhua tuohon nähden, että sulla on nytten vapaasti pyörivä kone ja itse ottaisin vain sen verran mikä on pakko ja säästäisin tuon vapaasti pyörivyyden. Jos remmi katkeaa niin matka jatkuu uudella remmillä, mutta lasketulla kannella käy varmasti pahemmin. Tämä on sitten mun mielipide ja jokaisella on varmasti omansa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 26 vierailijaa