Isännälle pitäs portteriin hommata vakionopeuden säädin ja valorauta. Viiksi tarpeineen löytyy ilmeisesti halvimmalla slamitilta? Onko tuo kaikissa malleissa samanlainen?
Mistähän löytyisi siisti perus rosteri valorauta kohtuu hintaan? Cobran malli on aivan siisti, mutta hintaa 495€ ja reiätin joutuu itse poraamaan valoille?
http://www.carsport.fi/kuvat/kuvagalleria/vk_ulko_14_04.jpg
Veprolta löytyy melko saman näköinen metecin rauta jossa valot kiinnitetään joillain pangoilla. Hintaa tuo samat 495€.
Kallista on tuo rosteriputki kun vääntää muutaman mutkan. ;)
Vetokoukkukin pitäisi asentaa. Onko kokemuksia mistä löytyy halvimmalla? Löytyykö autosta valmiit liittimet johtosarjalle vai pitääkö ryöstää takavaloilta. Vai meneekö koko sähköjärjestelmä sekaisin?
T5 transporterin varustelua (cruise, vetokoukku ja valorauta
Valvoja: ffp jäsenet
Hinnoista en tiä mutta isäukon uuteen T5:een asensin koukun ite eikä oo mikään konstikas homma, ainakin volkkarilta saa sarjan joka kytketään kuskinpuoleisen takavalon takaa löytyvään johtosarjaan/sen väliin. Valoraudat on tosiaan aika arvokkaita mutta jos jollain metallipajalla väännätät niin on varmasti halvempi, kromauttamisen hintaa en sitten tiäkkään mutta voihan sen kiillottaa jos rosterista teet;). Slamitin hintoihin en oo perehtyny mutta ebaystä tuollainen viiksi maksaa n.40-50eur +toim.kulut n.20eur. asennuskaan ei kovin kaksinen oo jos vag-com löytyy...
vakkari ja koukku
Vakkari maksaa rahteineen noin 100e slamit:lla, asennus -04 portteriin noin 3-4h, joutuu vetämään nopeustietopiuhan konehuoneen puolelle ja muitakin piuhoja(tulee mukana).
Vakkaria on kahta mallia, riippuen siitä onko autossa ajotietokonetta.
Vakkarin viiksi ja pyyhkijän viiksi on samassa rungossa, molemmat uusiutuu samalla.
Vetokoukku Laakkosella Kovil 500e asennettuna.
Vakkaria on kahta mallia, riippuen siitä onko autossa ajotietokonetta.
Vakkarin viiksi ja pyyhkijän viiksi on samassa rungossa, molemmat uusiutuu samalla.
Vetokoukku Laakkosella Kovil 500e asennettuna.
07 malli on eli varmasti uudenmallin sähkökeskuksella. Nyt olis helppo vetää piuhoja kun on kojelauta pois paikoiltaan.
Pitääkö cobraan erikseen ostaa nuo pannat? Siihen tarkoitetut vai yleismalliset?
Puskurin yläreunan yläpuolelle ei saa valorauta nousta. Ainakin sellainen sääntö on ollut. Tosin transportterissahan puskuri yltää konepeltiin asti eli melko korkealle. =D
Pitääkö cobraan erikseen ostaa nuo pannat? Siihen tarkoitetut vai yleismalliset?
Puskurin yläreunan yläpuolelle ei saa valorauta nousta. Ainakin sellainen sääntö on ollut. Tosin transportterissahan puskuri yltää konepeltiin asti eli melko korkealle. =D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa