Jos jollain sattuis olemaan muistissa että käykö motonetistä saatava puhaltimen moottori -91 corroon?
www.motonet.fi Corrado Puhallin+moottori jos AEG/Bosch-tyyppi. . . . . . . 13-1741 67.50
Onkohan iso homma irroittaa? Ilmeisesti kabiinin puolelta pitää purkaa..
Alkaa menemään hermo siihen laakerin ujellukseen ja reissuun pitäs lähteä piakkoin.
G60 corro sisätilan puhallin
Valvoja: ffp jäsenet
Moottori on jalkatilassa apparin puolella ja putoaa alas, muistaakseni se kanava pitää myös ottaa pois, eli tarvii jonkun verran sorminäppäryyttä, kun kanava on ympäriinsä klipsuilla kiinni. Se että jos ne siellä väärän myyvät, niin vaihtoon tai palautukseen vaan, eiköhän Corradon osaksi mainittu puhallin sinne sovi.
EDIT: Taitaa olla myös se kanava konehuoneen puolelta pultilla, ainakin se itse lämmityskennon läppäkotelo on.
EDIT: Taitaa olla myös se kanava konehuoneen puolelta pultilla, ainakin se itse lämmityskennon läppäkotelo on.
Noh, sehän meni melkee ku elokuvissa..
Ensin kun olin saanu sen vonkuvan tohottimen melkein irti, totesin että eihän tää uus ny ollu oikea malli. :D
Unohin sen ilmastoinnin olemassaolon joten eikun takasin motonettiin ja onneks hyllystä löyty oikea malli, hieman lisähintaa oli, 95e koko höskä. Tuo ekassa postauksessa mainitsemani malli oli ei-ilmastoituun(?)..
BTW, moottori oli ruuveilla kiinni isommassa pömpelissä jossa oli enemmälti klipsejä, ks. kuvat.
Hanskalokero ja se alapuolen verhous irti ja kojelaudan sivusta yks 8mm ruuvi muovilätkän alta irti ja puhaltimen moottorin sai tuotua pois.. kun vähän venytti kojelaudan reunaa..
Sen jälkeen homma olikin suht simppeli.
Loppupeleissä moottoreista piti vähän swäppäillä osia jotta istui kunnolla paikalleen. Itse moottori piti vaihtaa vanhaan kiinnitysmuoviin koska uusi ei vaan tahtonut istua paikalleen vaan jäi aina jommasta kummasta reunasta irvottamaan..
Mut muoviosa vaihtui kivuttomasti uuden moottorin ympärille ja ropeli tellinkeineen tiivistemassan kanssa paikalleen.
http://ter0.1g.fi/kuvat/works/corrado+puhallinremppa/
Ensin kun olin saanu sen vonkuvan tohottimen melkein irti, totesin että eihän tää uus ny ollu oikea malli. :D
Unohin sen ilmastoinnin olemassaolon joten eikun takasin motonettiin ja onneks hyllystä löyty oikea malli, hieman lisähintaa oli, 95e koko höskä. Tuo ekassa postauksessa mainitsemani malli oli ei-ilmastoituun(?)..
BTW, moottori oli ruuveilla kiinni isommassa pömpelissä jossa oli enemmälti klipsejä, ks. kuvat.
Hanskalokero ja se alapuolen verhous irti ja kojelaudan sivusta yks 8mm ruuvi muovilätkän alta irti ja puhaltimen moottorin sai tuotua pois.. kun vähän venytti kojelaudan reunaa..
Sen jälkeen homma olikin suht simppeli.
Loppupeleissä moottoreista piti vähän swäppäillä osia jotta istui kunnolla paikalleen. Itse moottori piti vaihtaa vanhaan kiinnitysmuoviin koska uusi ei vaan tahtonut istua paikalleen vaan jäi aina jommasta kummasta reunasta irvottamaan..
Mut muoviosa vaihtui kivuttomasti uuden moottorin ympärille ja ropeli tellinkeineen tiivistemassan kanssa paikalleen.
http://ter0.1g.fi/kuvat/works/corrado+puhallinremppa/
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa