Joo, eli tuli ostettua viikko sitten -03 VW Golf IV 1.6l ja tässä sellainen pieni ärsyttävä tekijä löyty konehuoneesta, eli jokin pitää nakutusta tyhjäkäynnillä. Ääni kuuluu tarkemmin moottoritilan oikeasta reunasta.
Onko tämä ihan normaali, vai jokin tyypillinen vika näissä vehkeissä?
Golf "nakuttaa"?
Valvoja: ffp jäsenet
Häviääkö nakutus kun kaasua painaa hieman?
Tai tuleeko nakutus konehuoneen oikeassa reunassa olevasta mustasta pöntöstä, johon tulee kaksi letkua ja sähköjohto? Jos näin on, on se normaalia, se on aktiivihiilisäiliö, ja nakutus kuuluu sen magneettiventtiilistä (se mihin menee sähköjohto)
Tuo pönttö kerää polttoainetankista höyryjä kun auto ei käy, ja päästää ne sitten auton käydessä joutokäyntiä moottorin poltettavaksi..
[Ja olin hidaskin vielä...)
Tai tuleeko nakutus konehuoneen oikeassa reunassa olevasta mustasta pöntöstä, johon tulee kaksi letkua ja sähköjohto? Jos näin on, on se normaalia, se on aktiivihiilisäiliö, ja nakutus kuuluu sen magneettiventtiilistä (se mihin menee sähköjohto)
Tuo pönttö kerää polttoainetankista höyryjä kun auto ei käy, ja päästää ne sitten auton käydessä joutokäyntiä moottorin poltettavaksi..
Häviääkö nakutus kun kaasua painaa hieman?
Joo, selvä homma, hyvä että on normaalia, vaikka hieman tuo häiritseekin, ehkäpä siihen tottuu :P
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”