...En tiedä, että tuliko oikealle sivulle tämä kysely, mutta apua tarvitaan pikaisesti.
Ongelma on siis VW Transporter T 4 vm.-00, jossa jää puhallinmoottori puhaltamaan ja valot päälle, vaikka auton sammuttaa virtalukosta. Valokatkaisijan asennolla ei tunnu olevan mitään merkitystä, eikä puhaltimen nopeudella. Lienee järkevintä ottaa akun kenkä irti. -Käytetty irti akunjohtoa, kun johdon laittaa uudelleen kiinni, sama juttu. Huomenna tarvitsee autoa töihin, ja pitäs pystyä tuolla ajamaan, mutta minkäs teet, kun valot ja puhallin jää päälle vaikka virrat pois ? Onko jossakin releessä vikaa ? Missä ? ->Mitenkä ko. vika korjattavissa?
T:nimim. "Help me soon"
VW Transporter T4 virrat jää päälle -Apua pian!
Valvoja: ffp jäsenet
Virtalukko
...Joo, sekin kävi kyllä mielessä, että onkos virtalukonpohja?
-Muita vinkkejä, kiitos !
-Muita vinkkejä, kiitos !
Joko ongelma on ratkennut?
Oisko mahollista että peräkoukun pistorasiassa on jotain häikkää?
Kesällä vedin yhtä vanhaa asuntovaunua, ja sen kanssa omat T4 ja G4 tekivät juuri tuolla tavalla. Valot ja puhallin sammui sitten kun irrotti vaunun pistokkeen. En sitten viittinyt penkoa sen kummemmin, että mistä johtui. Luulen, että vaunun päässä se ongelma minulla oli, koska T4:seen vaihdoin uuden pistorasian juuri ennen ko. tapausta ja testasin sen normi peräkärryllä. Golfissakaan koukku ei ole kuin vuoden vanha.
Oisko mahollista että peräkoukun pistorasiassa on jotain häikkää?
Kesällä vedin yhtä vanhaa asuntovaunua, ja sen kanssa omat T4 ja G4 tekivät juuri tuolla tavalla. Valot ja puhallin sammui sitten kun irrotti vaunun pistokkeen. En sitten viittinyt penkoa sen kummemmin, että mistä johtui. Luulen, että vaunun päässä se ongelma minulla oli, koska T4:seen vaihdoin uuden pistorasian juuri ennen ko. tapausta ja testasin sen normi peräkärryllä. Golfissakaan koukku ei ole kuin vuoden vanha.
Irrota liitin virtalukon pohjasta ja katso, auttaako. Tuolla pohjan vaihdosta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”