Caddyn iskareiden ja jousien vaihtoon vinkkejä.

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Iippo_
-
Viestit: 34
Liittynyt: 11.3.2007 13:24

Caddyn iskareiden ja jousien vaihtoon vinkkejä.

ViestiKirjoittaja Iippo_ » 11.9.2007 18:28

peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä, mutta jotain vinkkejä et mitä kannattaa huomioida. Ja sitten kummat kantsii ostaa kaasu- vai nesteiskarit, eroja? jos jollakulla on ns. "räjäytyskuvaa" tosta iskunvaimennin ja pyöräntuenta tsydeemistä, niin siitä vois olla apua. vinkkejä kts.

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 11.9.2007 20:12

Takana ei tarvii edes nostaa perää ylös, muuta kuin avaa pultit ja se siitä. Samalla kun etupään avaa niin vaihtaa ne yläpään laakerit jos ei ole äskettäin uusittu. Iskunvaimentajan mutteriin tarviit erikoisavaimen tai sitten sen voi myös tehdä itse esim. hylsystä. Jousipuristimet tarviit myös.
Itse laitoin halvimmat mitä löysin eteen ja taakse eli motonetista. Jouset olisi kyllä kannattanut vaihtaa eteen kun jäi vähän keinuvaksi.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 11.9.2007 22:12

ei välttämättä tarvi jousipuristimia... tsoin kyl vähän helpottaa... laitakko vakiot vai matalemmat jos matalemmat niin ei todellakaan tarvi jousipuristimia jos jätät vakio tolpat... ihan näppärä homma.. ja eteen ennenku nostat niin löysäät yläpään mutterit irti...
niin ja ei välttämättä tarvi sitä erikoistyökalua etupään iskareiden yläpäähän.. pitkä kärkiset pihdet toimii suht hyvin...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa