Niin olen hankkimassa tohon kolmoskoppaseen paremmat valot mitä vakiona.
Onko paljonkin eroa hellan tai esim in-pro lyhdyissä ?
valoteho tärkein, ei niinkään ole väliä miltä näyttää .
g3 kirkaslasiset mk4look valot,lisävalotehoa merkillä väliä?
Valvoja: ffp jäsenet
Kaukovalot noissa IV -lookeissa ei mielestäni niin valtavan hohdokkaat ole, mutta lähivalot on niin kantavat, että enimmän aikaa ajelee ihan mielellään niillä.
Juuri tuon takia täälläkin Hellan iv-lookeissa pitkät ja lyhyet kytketty palamaan yhtäaikaa sillä mukanatulevalla liuskalla. Jos palaa pelkät pitkät, niin tottakai näkee ehkä kauemmas mutta eipä valot muuten kovin kaksiset ole. Varsinkin mutkaisilla teillä häiritsi kun paloi vain pitkät. Lyhyet+pitkät yhtäaikaa päällä, näkee leveälle ja riittävän pitkällekkin, ja päihittää orggisvalot mukavasti =)
ei noi ^ kyllä silmää oikein miellytä. Hellan valot olen hankkimassa nytten , tummat umpiot näyttivät olevan kohtuu hinnoisssa kiiltovaunussa. Emäntä tolla tuleee ajamaan 150km päivässä , Paimio - Loimaa eli valoa tarvitaan.
Vaikka ulkonäöllä ei oo väliä mutta kohtuus kaikessa.Tosin nytkin on 16" 205/45 renkain pelli vanteilla.
Noissa siis tulee joku osa että saa pitkät ja lyhkäset yhdessä palaamaan kun pitkät palaa ? ei siis tarvii omia kytkentöjä
Vaikka ulkonäöllä ei oo väliä mutta kohtuus kaikessa.Tosin nytkin on 16" 205/45 renkain pelli vanteilla.
Noissa siis tulee joku osa että saa pitkät ja lyhkäset yhdessä palaamaan kun pitkät palaa ? ei siis tarvii omia kytkentöjä
Sen mitä olen itse eteläisessä Suomessa ajanut, pitkille valoille on varsin vähän käyttöä verrattuna lyhkäsiin. Viime talven ensimmäisellä pyrykelillä 14.1 ajoin Turun satamasta Jyväskylän liepeille. Eipä tarvinnut muun liikenteen ja pyryn takia montaa kilometriä pitkillä ajella.
Pitkien ja lyhkästen kytkemisestä palamaan yhtaikaa samassa umpiossa on jossain toisessa topikissa väännetty aika huolella.
Pitkien ja lyhkästen kytkemisestä palamaan yhtaikaa samassa umpiossa on jossain toisessa topikissa väännetty aika huolella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”