KW variant 3 säätö
Valvoja: ffp jäsenet
KW variant 3 säätö
Autossani(a4 avant) oli ostaessa kyseinen alusta, nyt sitä kesän merkeissä halutaan säätä..Kuinka madallan? Onnistuuko iskareitten paikalla ollessa vai pitääkö ottaa irti? Tapahtuuko madallus/nosto sitä lilaa kierrelautasta pyörittämällä? Entäs jäykkyys ja palautus säätö, kuinkas nämä toimii..
No ainakin omassa golffissa, vaikka alusta on eri, niin en usko itse vaimentimen toiminnassa olevan niin suurta eroa. Eli puristus/sisäänvaimennus on itsellä iskarin alapäässä ja veto/ulosjousto on yläpäässä. Ja se korkeuden säätö menee ihan normisti, eli kun se kierrelautanen laskee, niin sillon laskee autokin.
Kysytäänpäs täs samalla(ku taidetaan tietää alustoista :) ), että mihin suuntaan säätelis ku auto niinkuin hyppii(nypyttää) hiljaisessa vauhdissa? Alustassa esijännityksen säätö(jousen jäykkyys siis), kokonaiskorkeus ja itse iskarin päässä oleva. Kiristämällä takaa iskaria pomppiminen jo väheni, mutta ei poistunut kokonaan. Ilmiö esiintyy oikeastaan vain välillä 30km/h-50km/h...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa