Millä muovi pyyhkijöiden alta irti?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Donitsi
-

Millä muovi pyyhkijöiden alta irti?

ViestiKirjoittaja Donitsi » 2.12.2006 16:32

Milläs muulla kun perkeleellä irtoaa se suojamuovi pyyhkimien alta Octaviassa? Koitin sitä kiskoa ja tempoa mutta ei liikahtanut mihinkään. Samoin koitin työntää tuulilasinpuolelta kehnoin tuloksin, kumireunus lerpattaa.

Virtakaapelille löytyisi kunnon läpivienti sieltä mutta kun tuo ongelma nyt pitäisi ensin selvittää.

Joonas.k
-

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 2.12.2006 18:36

Onkos sulla octavia ykkönen? Eli 98-04? Jos on niin sieltä tuulilasin puolelta olen sitä reunasta varovasti talttaruuvarilla kääntänyt. Ja aina on olen pois saanut. Siellähän on raitisilman suodatinkin. Ei ole paha irroittaa. Katsot vaan että se ruuvari on siellä muovin päällä. Ettei mene tuulilasi rikki.

Donitsi
-

ViestiKirjoittaja Donitsi » 2.12.2006 20:27

No sehän se kun jotenkin se irtikin otetaan mutta ei vaan tekniikka ole tiedossa. Ruuvari mullakin mielessä kävi mutta sen käyttö mulla on yleensä kostautunu :)
Kokeillaan uudestaan. Pitäis vinkkaritkin irrota nyt sovulla.

Joonas.k
-

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 2.12.2006 20:58

Elikkäs ihan oikeasta reunasta. (apukuskinpuolelta) olen sen purkanut. Raotat hiukan siitä listaa ikkunan puolelta ja työnnät talttapään siitä välistä ja käännät. Niin pikkuhiljaa lähtee irti. Ole varovainen sitten kun olet saanut sen osittain pois. Ettei halkea. < Tuolla tarkoitin sitä kun olet saanu toisen pään ylös, niin älä vedä innoissasi sitä siitä ylös vaan varovasti loppuun saakka.

Nimim. Yhden rikkonut

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”