Eli otsikon mukainen ongelma on 2000 -mallin farmari ocussa. Yksi "työkierros" kestää n. 8s. Sen verran kokeilin ettei auton sammuttaminen auttanut.
Mikähän on vikana?
Octavian takalasin pyyhin liikkuu hitaasti
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.vagparts.com/ Tuolta saa ainakii passattiin ja golfiin tilattuu korjaussarjaa takalasinpesimeen.
toimituskin kohtuu nopea, itsellä meni vajaa viikko kun sai noutaa postista pois.
toimituskin kohtuu nopea, itsellä meni vajaa viikko kun sai noutaa postista pois.
-
- -
- Viesti:
Äipän -98 aakolkkiin ostin takapyyhkimen korjaussarjan hintaan kuutisen kymppiä ja setin sai heti.
Piti sisällään suuttimen, akselin vipuvarsineen, jotain vaseliinia ja läjän tiivisteitä. Ehkä jotain muutakin mitä ei muista.
Mikään noista osista ei mun mielestä oo sellanen jonka vaihto auttaisi hitaasti liikkuvaan pyyhkimeen. Ostin tuon koska pesunesteen putki oli poikki.
Avaa ensin se koneista ja kato näyttääkö osat viallisilta. Itse veikkaisin sähkövikaa. Jännite putoaa huonon liitoksen takia kuormitettaessa?
Piti sisällään suuttimen, akselin vipuvarsineen, jotain vaseliinia ja läjän tiivisteitä. Ehkä jotain muutakin mitä ei muista.
Mikään noista osista ei mun mielestä oo sellanen jonka vaihto auttaisi hitaasti liikkuvaan pyyhkimeen. Ostin tuon koska pesunesteen putki oli poikki.
Avaa ensin se koneista ja kato näyttääkö osat viallisilta. Itse veikkaisin sähkövikaa. Jännite putoaa huonon liitoksen takia kuormitettaessa?
Pitää viikonloppuna kattoa jos sattuu olemaan valosaan aikaan aikaa.. Ei viitti illan pimeinä tunteina rueta konttia purkamaan varsinkin kun kontin valotkaan ei toimi (siitä onkin oma topic). Ompahan hyvä syy korjata nekin (taas) samalla.
Moottoria itse epäilin, pitää yrittää voidella akselia jos vaikka auttais. Mikähän voiteluaine olisi sopivinta? Katsotaan liitimet samalla.
Paljonkohan uus moottori maksaa jos se nyt sattuu olemaan kärähtämisvuorossa?!
Auttaako toi uus akselisarja jos voitelu ei auta??
Moottoria itse epäilin, pitää yrittää voidella akselia jos vaikka auttais. Mikähän voiteluaine olisi sopivinta? Katsotaan liitimet samalla.
Paljonkohan uus moottori maksaa jos se nyt sattuu olemaan kärähtämisvuorossa?!
Auttaako toi uus akselisarja jos voitelu ei auta??
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”