Caddyyn avattavaa takalasia.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Caddyyn avattavaa takalasia.
Mistähän sais caddyyn tommosen takalasin?? Ton linkin takaa varmaan sais, muttaku en ymmärrä mitään noista ulkomaan tilisiirroista...... Apuwah!
http://vwcaddyforum.com/showthread.php?t=11428
http://vwcaddyforum.com/showthread.php?t=11428
Hakusanalla "Schiebefenster" löytyi tuollainen.
-
- -
-
- -
Foorumilla riehuneitten kauppahuijareitten tekoset heijastuvat näköjään jo käytäviin ebay kauppoihinkin...
Esim. mainitun saksalaisen lasikauppiaan 517 kaupasta on tullut yksi negatiivinen palaute henkilöltä, jonka tili on jo poistettu. En epäröisi hetkeäkään tehdä kauppaa tämän myyjän kanssa, varsinkin, kun tuotteen voi maksaa paypalilla, joka takaa suojan 500€ kauppasummaan saakka.
Esim. mainitun saksalaisen lasikauppiaan 517 kaupasta on tullut yksi negatiivinen palaute henkilöltä, jonka tili on jo poistettu. En epäröisi hetkeäkään tehdä kauppaa tämän myyjän kanssa, varsinkin, kun tuotteen voi maksaa paypalilla, joka takaa suojan 500€ kauppasummaan saakka.
Oman, reilun 220 positiivisen palautteen joukkoon (palauteprofiili 99,2%) on eksynyt yksi negatiivinen sen takia, että yksi kauppias vittuillessaan kosti. Olin ensin antanut tälle negatiivisen sen takia, että en koskaan saanut hänen lähettämäänsä tavaraa, jonka olin maksanut, enkä myöskään saanut mitään seurantanumeroa tms.
hieman offtopic, mutta yllämainitusta syystä en koskaan jätä palautetta ennen kuin olen itse saanut omani, lukuunottamatta joitain isoja myyjiä joilla on sama käytäntö ja kehen voi luottaa.
toi systeemi on siinä mielessä ihan perseestä, että porukka käyttää sitä juuri kostamiseen. ne muutamat kerrat kun on myydessä mennyt joku pieleen en ole uskaltanut jättää palautetta ollenkaan, koska huijari heittää negatiivista takaisin kostomielessä. huvittavaa on se, että ostaja voi jättää palautetta vaikka olisi jättänyt tavaran maksamatta, näinkin on käynyt..
toi systeemi on siinä mielessä ihan perseestä, että porukka käyttää sitä juuri kostamiseen. ne muutamat kerrat kun on myydessä mennyt joku pieleen en ole uskaltanut jättää palautetta ollenkaan, koska huijari heittää negatiivista takaisin kostomielessä. huvittavaa on se, että ostaja voi jättää palautetta vaikka olisi jättänyt tavaran maksamatta, näinkin on käynyt..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”