Corradon etupuskurin irroitus
Valvoja: ffp jäsenet
Corradon etupuskurin irroitus
Voisko joku neuvoa miten toi etupuskuri lähtee irti. Itse kattelin että ei toi mikään paha homma ole mutta silti jäi jostai vielä vielä kiinni. täytyykö jotain purata pois tieltä, minkälaiset kiinnikkeet?
Pakko lainata tätä topikkia, eli... vähän tarkennusta kaipailisin että mitkä pultit sitä puskuria kiinni pitää. Onko ne nuo kaksi (kummallakin puolella) jotka tuon linkin takana Leviksen kuvassa näkyy? Entä ne pultit mitkä on kummallakin puollella sumareitten takana? Ja entä ne kaksi jotka on suunnilleen samoille kohti kuin nuo sumareitten takana olevat, mutta alempana? Ja sitten siellä oli jotain hiton klipsityyppisiäkin..? Prkle, hermo meinas eilen jo mennä.. jos vaikka tänään irtois...
No niin, irtoshan se ja voi jessus että olikin yksinkertanen...
Semmonen tuli mieleen että miksiköhän kukaan ei ole aikasemmin tarkentanut sitä että ne sumareitten takana olevat pultit + pari muuta pitää sen puskurin kuoren kiinni siinä puskurin rungossa? Eikä olennaisesti vaikuta koko puskurin irroittamiseen. Itellä se sekotti jonkun verran kun ei ollu ihan varma mitä pitää ruuvata... Se Leviksen kuva kyllä autto, mutta kun rautalangasta pitäs vääntää ;-)
Noh, ehkä tästä on apua seuraavalle corron omistajalle joka pähkäilee tuon irrotuksen kanssa...
Semmonen tuli mieleen että miksiköhän kukaan ei ole aikasemmin tarkentanut sitä että ne sumareitten takana olevat pultit + pari muuta pitää sen puskurin kuoren kiinni siinä puskurin rungossa? Eikä olennaisesti vaikuta koko puskurin irroittamiseen. Itellä se sekotti jonkun verran kun ei ollu ihan varma mitä pitää ruuvata... Se Leviksen kuva kyllä autto, mutta kun rautalangasta pitäs vääntää ;-)
Noh, ehkä tästä on apua seuraavalle corron omistajalle joka pähkäilee tuon irrotuksen kanssa...
JA ne puskimen pultit on auton alla jos oli vielä epäselvyyttä. Nuo kaksi jo puuttuvaa.![]()
Eikös tuo teksti ja kuva kerro kaiken? Mihin sitä rautalankaa vielä tarvitaan? :)
Lisätietona vielä kerrottakaan, että pultit siis osoittavat alaspäin ja niitä on yhteensä 4 kpl, kaksi molemmissa runkopalkeissa. Keskimmäiset pultit pitävät moottorin alapalkin (apurungon) paikallaan. Ne tarvii avata esim. jos vaihtaa mooottorin etummaisen tukikumin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa