Millaisia kokemuksia ihmisillä on ollut noista "tuning"-valoista? Lähinnä vilkuista ja takavaloista? Kauan aikaa on jo himottanut hankkia tyylikkäämmät valot tuohon kakkikseen, mutta nyt se halu on kasvanut sietämättömäksi. Meinasin tuolta autovarusteesta (http://www.autovaruste.net) käydä ostamassa koska kyseinen pulju sijaitsee n. 400m päässä kotiovelta niin ei rahtikulutkaan nouse kovin suuriksi. :)
Lähinnä olen kuullut että valoihin pääsee vettä sisälle ja ajovaloissa valokuvio on täysin p**seestä. Mutta minkälaisia kokemuksia on ollut? Onko hintansa arvoisia?
"Tuning"-valojen laatu
Valvoja: ffp jäsenet
Itellä on kakkiksessa kirkasoptiikka etuvalot, paunavalkeet takavalot ja jotkut ylikirkkaat vilkut, ei oo menny mulla ainakaan koskaan vettä mihinkään, vaikka painepesurilla pesenkin. Valokuvio nyt on mitä on, mut ite en ainakaan niin paljoa joudu pimeällä maantiellä ajamaan et noista haittaakaan olisi.
Halppis kolmosen sivuvilkku kesti kuukauden. Vettä meni sisään parissa päivässä, lopulta lasi putosi itsestään tielle.
Tämän auton oikea etuvilkku putosi asfaltille satasen vauhdista. Johdot poikki, mutta itse lyhdylle ei naarmuakaan ja polttimokin ehjä! Uskomattoman kestävää ainetta, hella olisi varmaan ollut tuhannen päreinä.
Tämän auton oikea etuvilkku putosi asfaltille satasen vauhdista. Johdot poikki, mutta itse lyhdylle ei naarmuakaan ja polttimokin ehjä! Uskomattoman kestävää ainetta, hella olisi varmaan ollut tuhannen päreinä.
-
- -
- Viesti:
Ittellä hot carsin mustat takavalot, toimii, ei vettä sisässä. Myös mustat sivuvilkut, ei pahaa sanottavaa, ainoo ettei vilkutus näy kovin kirkkaasti :) Aikoinaan in.pron kirkkaat etuvalot, aivan paskat, pelkät kesävalot, pimeellä ei näyttäny juuri mitään ja jos sattu näyttään niin pitkin poikin sikinsokin.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”