Tuontiauton ruostesuojauksesta
Valvoja: ffp jäsenet
Tuontiauton ruostesuojauksesta
Eihän suojauksesta varmastikaan ikinä haittaa ole, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on ruostesuojauksen tarpeellisuudesta. Kuinka kattava on Saksantuonti (Passat -99) ruostesuojaus verrattuna Suomi-autoon? Mitä aineita ja mihin kannattaisi laittaa?
-
- -
xXx
Riippuu tietysti mistä päin saksaa ko. auto on tullut, mutta tuskimpa monestakaan löytyy ruoste suojausta ollenkaan! Eli itse ainakin kiikuttaisin auton suojaukseen perehtyneeseen liikkeeseen massattavaksi ja saa myös siten takuun hommalle. Tai jos on tarkutus pitää autoa vaan 2-3 vuotta ni siinä ajassa se tuskin ehtii ruostumaan ainakaan puhki =)
Onhan se auto mukavampi myydä eteenpäin kun voi sanoa, että auto on massattu heti Suomeen tuotaessa. Jos autoa ei aio pitää itsellään hirmu pitkään (useita useita vuosia), niin tuskin siitä massauksesta itse hyötyy, mutta ne seuraavat omistajat kylläkin. Itse massasin Golfin melko pian sen jälkeen kun sen Suomeen sain, vähentäähän se rengasmeteliäkin :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”