golf iv FK angel eyes
Valvoja: ffp jäsenet
golf iv FK angel eyes
Voisiko joku viisaampana kertoa mitä tossa valosarjassa tekee sillä ihme johtohässäkällä mis on sulake ja joku rele? Kun itse sarjan ohjeissa siitä ei ollu mainintaa. Eli siis kytkenkö sen vai jätänkö kokonaan pois...?
Itse hommasin tuollaiset Angel eye:t A3:seen ja luulisi olevan samanlainen asunnus kuin Golffissakin kun Fk:n vehkeitä ovat. Ongelmana on nyt ettei meikäläiselle ole siunaantunut sähkömiehen lahjoja tippaakaan, enkä taida saada valoja kytkettyä mukana tulevan (liian yksinkertaisen) ohjeen avulla. Voisiko joku ohjeistaa valojen asennuksen näin sanallisesti. Olisin kovin kiitollinen.
Thänks.
Thänks.
Mulla tossa Golf IV:n FK-anneleissa ei muistaakseni ne parkit alkanu toimiin ennenku laitto sen johdon paikalleen. Ja ohjepiirroksen mukaan ku laitto nii ei pelannu mut ku laitto toisin päin nii alko pelaamaan :D Eli sen johtosarjan umpioille tulevissa päissä on toisessa kaks liitintä ja toisessa yks liitin mut molempien umpioiden takaa roikkuu ne kaks liitintä :D Kai ne parkit tarvii sen sulakkeen ja releen ku molemmin puolin on kymmenen hehkua(?) :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”