Rengastyöt ammattitaidolla Turussa?
Valvoja: ffp jäsenet
Rengastyöt ammattitaidolla Turussa?
Lähitulevaisuudessa olisi tarvetta laitattaa renkaat vanteille ja kaipaisinkin kokemuksia ja vinkkejä hyvistä rengaspajoista Turussa, joissa vanteita edes hieman kunnioitetaan ja joissa työn jälki ja tasapainotus olisivat kohdallaan. Hintakin saisi olla siedettävä, mutta laatu on kuitenkin etusijalla. Ja sitten jos joku tietää hyviä ja halpoja TSI-halleja keskustan tienoilta, joissa vois autoa käydä pesemässä ja vahaamassa, niin nämä tiedot otetaan myös kiitollisena vastaan.
Satamaa lähellä oleva rengas mekora on ainakin ennen taitanut aluvanteelle renkaan laiton ilman kolhimisia ja hinnatkin olleet kilpailu kykyisiä.
ja tee se itse halleja löytyy mun tietojen mukaan pari kipaletta eli raision nesteeltä ja sit sataman liki on oma ehdoton kantapaikka motorin. www.motorin.net
ja tee se itse halleja löytyy mun tietojen mukaan pari kipaletta eli raision nesteeltä ja sit sataman liki on oma ehdoton kantapaikka motorin. www.motorin.net
^ tosta olen yllättynyt, ilmeisesti riippuu tyypistä ketä laittaa sitten. ite meinaan jouduin suurinpiirtein itse laittamaan 195 renkaan 8" vanteelle. ensiksi tyyppi valitti että ei saa laittaa, sanoin että ei haittaa pistetään vaan, seuraavaksi alkoi väittämään ettei sitä saa siihen. sanoin että oon nähnyt niitä ihan tarpeeksi ja varmasti menee, vielä rengasta laitettaessakin tyyppi jaksoi ruikuttaa jotain.
toisella kertaa jäi kaupat yksistä vanteista tekemättä kun tyypit tuolla sai asiakkaan pelästymään erikoista vannekokoa.
toisella kertaa jäi kaupat yksistä vanteista tekemättä kun tyypit tuolla sai asiakkaan pelästymään erikoista vannekokoa.
OT:
Voi prkleen prkle! Euromaster hoiti oman osuutensa tyylillä, mutta vanteet eivät. Yhdessä vanteessa oli reikä (tämä oli jotain aivan uutta ainakin sivuunkirjoittaneelle), eikä ilmat näin ollen pysyny sisällä. Vein sitten vanteen Kaarinaan Protomet -nimiseen firmaan, jossa toivottavasti vanne saadaan kuntoon. Onko kellään kyseisestä firmasta mitään kokemuksia?
Voi prkleen prkle! Euromaster hoiti oman osuutensa tyylillä, mutta vanteet eivät. Yhdessä vanteessa oli reikä (tämä oli jotain aivan uutta ainakin sivuunkirjoittaneelle), eikä ilmat näin ollen pysyny sisällä. Vein sitten vanteen Kaarinaan Protomet -nimiseen firmaan, jossa toivottavasti vanne saadaan kuntoon. Onko kellään kyseisestä firmasta mitään kokemuksia?
Eivät ainakaan mulle tehneet rengastöitä Kaerlan kumissa kun oli omat renkaat mukana.
Tuo on aika jännä juttu että moni liike vetää herneet nenään tuosta. Samalla rahalla se asennus maksetaan kuin jos ostat renkaat sieltä liikkeestä. Mulle sanoivat yhdessä liikkeessä että 100€ niin onnistuu. Vianorilla sain sitten puoleen tuosta laitatettua. Kyllä kyselivät että mistä renkaat mutta ei sen kummempaa mukinaa.
Hyvät kokemukset jäivät myös tuosta Kaarinan Protomet:istä. Vanteessa olleet kaksi reikää paikattiin todella kauniisti (vaikka paikat jäävät siis renkaan alle eivätkä koskaan tule sieltä näkymään) ja nopealla aikataululla. Hintaa korjaukselle tuli 25€.
Euromaster veloitti 60 € renkaiden laitosta vanteille ja vanteiden laitosta auton alle. Toiminta oli todella joustavaa ja huolellista, eli ihan täysin voin ko. paikkaa suositella muillekin.
Euromaster veloitti 60 € renkaiden laitosta vanteille ja vanteiden laitosta auton alle. Toiminta oli todella joustavaa ja huolellista, eli ihan täysin voin ko. paikkaa suositella muillekin.
Jos jollain on vielä tarvetta; itse laitatutin saksasta tilaamani renkaat alle Satakunnantien Teboilissa (vai onko toi nyt sitten "Tommilantien Teboil" ;) ).
Kaverit väänsivät käsin momenttiin (koneella ensin alkuun löysästi) ja lukkopultit, yms meni moitteetta. Hintaakaan ei ollut kuin karvan alle 45 euroa...
Kaverit väänsivät käsin momenttiin (koneella ensin alkuun löysästi) ja lukkopultit, yms meni moitteetta. Hintaakaan ei ollut kuin karvan alle 45 euroa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”