Kysymys G2 kattoluukun purkaneille
Valvoja: ffp jäsenet
Kysymys G2 kattoluukun purkaneille
Purin tuossa alkuvuodesta kattoluukun osiin kun tiiviste piti vaihtaa ja tarkastaa merkkiliikkeen väite luukussa olevista ruosteista paikkansapitämättömäksi. Opiskelu ja muut huonot tekosyyt pitivät minut pois auton luota noin kuukauden, jonka aikana ehdin aika hyvin unohtaa miten tuo luukku oli alun perin kasattu. Nyt muutamien kantapään kautta oppimisien jälkeen olen saanut sen kasattua niin että kaikki on paikallaan, ainoan päänsäryn aiheuttaa enää se että en saa luukkua kokonaan kiinni. Luukkua suljettaessa se jää noin 5-10 senttiä auki, paikka vaihtelee kun luukkua veivaa edestakaisin. Veivissä tuntee selvän vastuksen ja yritin äsken vääntää sitä vähän väkisin niin kuulin kuinka jokin paikka katon sisällä antoi periksi ja paukahti. Otin taas koko luukun ulos mutta kaikki oli paikoillaan. Olen aika neuvoton tuon kanssa, mistään ei tunnu löytyvän tietoa luukun purkamisesta tai kasaamisesta. Ehdottakaa mitä vain, olen leikkinyt tuon kanssa nyt sen verran että ne ilmeisimmätkin syyt jäävät keksimättä.
Eli sulla vissiin se luukun takapää alkaa nousta liian aikaisin.Mulla teki oman luukun purun jälkeen aivan samaa.Se on niistä luukun takaapään säädöistä kiinni.
Siinä luukun takapäässä vai oliko se ny siinä kisko osassa on ruuvilla semmonen sentin verran liukusäätöä,säädä sitä alaspäin ja kokeile uusiks.Mulla oli samoja ongelmia ku oli useempi kuukausi luukun purun ja kasuksen välillä.Mulla oli räjäytyskuva siinä vieressä ni vähän avitti sitä kasausta.
Siinä luukun takapäässä vai oliko se ny siinä kisko osassa on ruuvilla semmonen sentin verran liukusäätöä,säädä sitä alaspäin ja kokeile uusiks.Mulla oli samoja ongelmia ku oli useempi kuukausi luukun purun ja kasuksen välillä.Mulla oli räjäytyskuva siinä vieressä ni vähän avitti sitä kasausta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”