HOX!! APUVA kattoluukku kysymys g2/audi100 *KIIRE*

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

golfrace

HOX!! APUVA kattoluukku kysymys g2/audi100 *KIIRE*

ViestiKirjoittaja golfrace » 28.12.2005 15:40

eli tuossa soitin hajoittamoon ja kyssyin kattoluukkua ni kehuivat et löytyy vuoden -81 audi 100 :sen kattoluukku mallia original.. siten hoksin että sehän on meleko lähella ni kertokaa tietäjät onkom se oikeesti lähelläkään g2 kattoluukkua..ainakin on saman mallinen eli peltinen ja liukuu katon alle ja nousee takaviistosta.. kertokaa ennenkuin ostan tyhjää et sopiiko se mekanismeineen g2 kattoon..ei tarvis sitä 32b passatin eikä sciroccon luukkua metsästää tyhyjää..tai jos jollain löytyy jompikumpi luukku ni ilmoittaa minulle välittömästi niin pääsee heti siitä eroon..

kiitos paljon avuista ja jos ohjeita tulee tai jos jollain olisi asennus kuvaa ja mielellään suomen kielistä ni aina parempi

ilmoitukset privana/[email protected]

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 28.12.2005 17:55

No alkuperäinen G2:n luukku ei nouse takaosasta...

golfrace

ViestiKirjoittaja golfrace » 30.12.2005 15:08

sen minä kyllä tiedän haluan vain tietää sen että kun kuulemma sciroccon 2 ja 32b passatin luukku menee suoraa g2:seen ja niis nousee takaosat ni mitenkä on ku olis tollanen -81 audi 100:sen luukku kun siinä nousee kans takaosa et sopiiko se g2:seen kun ainakin luukku on saman muotonen en ole vielä vain mitannut et sopiiko itse luukku/mekanismi golfiin..auttakee..inhottavaa tällänen arpominen ja miettiminen..jos jollain on risukon tai 32b:n luukku ni myykää..

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”