Vihreitä polttimoita
Valvoja: ffp jäsenet
Vihreitä polttimoita
Elikkäs, kuulema täällä on jossain ollut puhetta vihreistä polttimoista vilkkuihin ja niiden hankintapaikoista. Jokusen tunnin etsittyäni ajattelinkin kysäistä löytyykö tuota keskustelua mistään?
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... 584#307584
Tuossa topikki ja polttimoinnin saannista itsellä ei tietoakaan.
Tuossa topikki ja polttimoinnin saannista itsellä ei tietoakaan.
AD:ltä löytyi Lahdesta ainakin polttimon maalaukseen tarkoitettua "kynsilakkaa". Ostin purkin, 7€ maksoi. Vähemmän kuin rike sakko!
Väri muuttui oranssimmaksi, mutta päätin sitten pyyhkiä punaisen lakan valoista ja vedin todella kevyen harson sitä uudestaan. Vihreä polttimo näkyi hieman vihertävänä jopa linssi läpi ja valoteho oli heikohkoa. Varmasti hyvä aine mittaristoon, mutta vihreitä vilkun polttimoja en voi suositella. Kevyempi kerros lakkaa, vaikka jääkin sitten lopputulos orannssimmaksi kuin takavalon sävy.
Ei tuo vilkun punaisuus minua olis haitannut, mutta jos mulla ei ole varaa oikeisiin punaisiin valoihin niin ei ole myöskään siihen sakkoon!
Väri muuttui oranssimmaksi, mutta päätin sitten pyyhkiä punaisen lakan valoista ja vedin todella kevyen harson sitä uudestaan. Vihreä polttimo näkyi hieman vihertävänä jopa linssi läpi ja valoteho oli heikohkoa. Varmasti hyvä aine mittaristoon, mutta vihreitä vilkun polttimoja en voi suositella. Kevyempi kerros lakkaa, vaikka jääkin sitten lopputulos orannssimmaksi kuin takavalon sävy.
Ei tuo vilkun punaisuus minua olis haitannut, mutta jos mulla ei ole varaa oikeisiin punaisiin valoihin niin ei ole myöskään siihen sakkoon!
Joops. Tuli piruuttaan kans kokeiltua tuota vihreää polttimoa ja sama havainto oli, että kuultaa vihreys läpi. Paria eri sävyäkin tuli kokeiltua. Pitänee vissiin kuitenkin kokeilla tuota uudelleenlakkausta.
Jos ny katsastuksesta noilla polttimoilla pääsis läpi, ni sit olis paremmin aikaa puuhata lakat uusiksi.
Jos ny katsastuksesta noilla polttimoilla pääsis läpi, ni sit olis paremmin aikaa puuhata lakat uusiksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”