Siskon autossa hoopo vaiva. Auton käynnistää niin takaluukun sähköinen moottori surahtaa ja luukku avautuu. Jää kuitenkin siihen ekaan pykälään ettei aukea ihan kokonaan.
Koitettu että nimeomaan vasta starttiasennossa luukku aukeaa, ettei sytytysvirta vielä tee mitään.
Mistäköhän tuota lähtisi parantamaan?
Auto Golf -00 1,6 variant.
G4 variant avaa takaluukun startatessa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
Heeh, itsellä tuli tänään sama vika. Bora variant -01.
Otin sen aukaisumoottorin johdon irti.
En ehtinyt vielä mitata, onko aukaisukahva rikki, vai moottori.
Ilmoittele ihmeessä jos saat vian paikallistettua, itse veikkaan sitä moottoria.
Ensi vkloppuna pääsen itse vasta paneutumaan ongelmaan....
Niin juu, yhden asian panin merkille. Kun moottori toimii, niin takaluukun valo normaali.
Kun ei toimi niin valo himmeä.....
Otin sen aukaisumoottorin johdon irti.
En ehtinyt vielä mitata, onko aukaisukahva rikki, vai moottori.
Ilmoittele ihmeessä jos saat vian paikallistettua, itse veikkaan sitä moottoria.
Ensi vkloppuna pääsen itse vasta paneutumaan ongelmaan....
Niin juu, yhden asian panin merkille. Kun moottori toimii, niin takaluukun valo normaali.
Kun ei toimi niin valo himmeä.....
-
- -
- Viesti:
-
- -
Nyt on kk toiminut moitteetta. Mulla entinen omistaja oli poistanut takalasinpyyhkimen, peittänyt akselinreiän, mutta sieltä välistä päässyt uittamaan vettä moottoriin ja kahvasysteemiin. Kuivasin kaikki ja tiivistin akselinreiän sekä reilusti crc:tä ja verhoilu ollut nyt irti että kuivuisi kunnolla. Hyvin on nyt ainakin toistaiseksi toiminut.
Re: G4 variant avaa takaluukun startatessa
Mulla nyt sama oireilu Borassa.. kesällä vaihdoin laturin, ja takaluukun johtosarjan sekä takaluukun lukon mikrokiteinen. Kuukausi sit uuden akun ja tänään uuden startin... aiemmin vaan avannu luukkua kun akku ollu heikko tai vanha startti käyny raskaasti...
Nyt startti pyöri iloisesti mutta luukku aukee joka kerta....
Nyt startti pyöri iloisesti mutta luukku aukee joka kerta....
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”