Tunnistaako joku tehoboksin "jämät"?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Count
-

Tunnistaako joku tehoboksin "jämät"?

ViestiKirjoittaja Count » 22.2.2008 15:28

Eilen shopatusta autosta löytyi allaolevan kuvan mukainen palikka piuhoista, itse boksi tosin loistaa poissaolollaan.

Kuva
Kuva

Kone, jossa tuo on ollut kiinni on -98 AFN pitkittäisversio Audi A4:stä. Kuten kuvasta näkyy niin 8-nastainen versio. Piuhojen ulkonäöstä päätellen tuo yksittäinen irtojohto (joka on nirhautunut) ei ole ollut toisesta päästään koskaan kiinni. Eikös joissain bokseissa MAFfille tuollainen irtolanka vedetä? Ex-Golfissa oli Vebox 1.3 Digital jossa ei moista ollut, tosin.

Voidaan myydä palikka pois sopuhintaan jos joku haluaa tehdä siistin evryn, tai vaihtoehtoisesti ostaa tuohon boksi jatkeeksi :)

Jake77
-

ViestiKirjoittaja Jake77 » 22.2.2008 18:26

Oliskohan jokin speedBusterin boxi. Itselläni on joskus ollut kiinni ja näyttää kovin tutulta. Mulla olis kyseinen loota ja piuhat tallessa jos kiinnostaa? Tuo on yhdellä säätöruuvilla ja mulla on jatkojohto siihen joten sen saa vaikka sisälle piiloon.

Tuon mustan "irto" johdon kuuluisi mennä ilmamassamittarille ja olikohan liitin numero 3 tai 4 eli ryöstetään johtosarjasta ei katkaista.

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”