ViestiKirjoittaja joonaskh » 29.4.2013 19:18
Eli samanlainen vika ilmaantui:
Ryntää lämpimänä käynnistettäessä 1800rpm -> vikatilaan, vikakoodiksi antaa fuel shut-off valve malfunction. Ja tämä jos koneen lämpötila n.60-70 astetta tai yli.
Kylmänä käynnistettäessä ei ryntää ja vikakoodin saa poistettua -> vedot tallella
Polttoaineen katkaisusolenoidi ja rele 109 vaihdettu, ei vaikutusta.
Lämpötila-antureita loggailtu vcds:llä ja antavat tasaisesti nousevia lukemia, moottorin anturi aina 90 asteeseen asti ja polttoaineen lähelle 40C kunnolla polkiessa.
Pumpun ajoitus ok.
Liittimiä heiluteltu ja suihkuteltu kontaktispraylla, jännite mitattu solenoidille 14,2v auton käydessä ja kaiketi häviää sammutettaessa kun kerta auto sammuu.. sammutusläppä ei oo pelissä mukana.
alh+racet+turbo+nestepää+ohjelma, mutta ei pitäis olla vireiilä vaikutusta kun muutoksista on monta vuotta.
Hyviä neuvoja mitä seuraavaksi?
EDIT: Päivitelläänpä tännekin vian syy, eli johdoista ei löytynyt vikaa joten päädyin vaihtamaan polttoaineenlämpötila-anturin -> vika poistui. Ilmeisesti jotain herjaa se lämmetessään sitten aiheutti vaikka vaikuttikin antavan ihan ok lukemia..
Viimeksi muokannut
joonaskh, 17.5.2013 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.