Mikä turbo AVF koneisessa Passatissa???
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä turbo AVF koneisessa Passatissa???
Osaisiko joku kertoa mikä Garretin malli tuolla autoni pellin alla on jumissa? Eli auto on PowerDiesel Passat -05 ja moottori tuo mainittu AVF. Huollossa sanoivat että siivet juuttuneet auki eli uusi pitäisi ostaa...
Niitä ahtimia voi myös huoltaa. Irroitat tai pyydät irroittamaan ahtimen ja lähetät asiantuntevalle turbopajallehuoltoon, jolloin ei tarvitse tietää ahtimen mallia, mutta joka kuitenkin tulee ilmi tämän toimenpiteen yhteydessä. Katsoitko tuon http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=18095
Tervehdys
Maahantuoja & valmistaja on kieltänyt Garretin ja KKK:n VNT-ahtimien huoltamisen ja meilläkin sitä käskyä on sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen kunnioitettu.
Mikäli VNT-ahdin muutetaan, kansankielessä viritetään ihan toisilla osilla kuin orkkis, laakerointi ja painotukset tehdään tietenkin. Ahtimen muutostöitä ovat mm. suurempien siipien sovittaminen.
Vakiokäyttöautoon viriahtimen sovittaminen on joskus ajallisesti kannattamatonta. Ahtimen säätö (tarvittaessa) voi venyä, jolloin loppukustannukset saattavat olla hyvin lähellä uuden orkkisahtimen hintaa. Tämä siis silloin kuin työ tehdään meillä. Mikäli asiakas asentaa ahtimen itse ja jättää säätämättä ja ahdin tuhoutuu ( pahin mahdollinen tilanne ), tästä aiheutuva puhelinrumba pelkästään aiheuttaa turhaa ajankäyttöä.
Jos henkilö on aiheeseen tutustunut ja tietoisesti haluaa viriahtimen - myös osaa säätää sen, niin kyllähän sellainen voidaan hänelle toimittaa.
Ystävällisin terveisin;
Markus Savolainen FIN-Turbo Oy
Maahantuoja & valmistaja on kieltänyt Garretin ja KKK:n VNT-ahtimien huoltamisen ja meilläkin sitä käskyä on sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen kunnioitettu.
Mikäli VNT-ahdin muutetaan, kansankielessä viritetään ihan toisilla osilla kuin orkkis, laakerointi ja painotukset tehdään tietenkin. Ahtimen muutostöitä ovat mm. suurempien siipien sovittaminen.
Vakiokäyttöautoon viriahtimen sovittaminen on joskus ajallisesti kannattamatonta. Ahtimen säätö (tarvittaessa) voi venyä, jolloin loppukustannukset saattavat olla hyvin lähellä uuden orkkisahtimen hintaa. Tämä siis silloin kuin työ tehdään meillä. Mikäli asiakas asentaa ahtimen itse ja jättää säätämättä ja ahdin tuhoutuu ( pahin mahdollinen tilanne ), tästä aiheutuva puhelinrumba pelkästään aiheuttaa turhaa ajankäyttöä.
Jos henkilö on aiheeseen tutustunut ja tietoisesti haluaa viriahtimen - myös osaa säätää sen, niin kyllähän sellainen voidaan hänelle toimittaa.
Ystävällisin terveisin;
Markus Savolainen FIN-Turbo Oy
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 12 vierailijaa