Eli seuraavaa...
Launtaina vaihdettu uusi polttoainesuodatin. Ajettu viikonloppu normaalisti ja tänä maanantai aamuna ajettu n. 150 km. auto parkkiin, seisoi paikallaan noin 8 tuntia ja kun tuli käynnistyksen aika niin pyörittää muttei ei lähde... !!
Purettu koneen suojamuovit pois ja ja kirkkaassa polttoaine letkussa ei mitään liikettä startatessa.Lisäksi letku aivan kuiva....olisiko kyseessä jonkinlaista sulakevikaa ja jos niin, niin mistä etsiä?? nyt olisi hyvät neuvot tarpeen ja pian...auto pitäisi saada jokapäiväiseen ajoon...Vai mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään?+
Kiitos...
Passat V6 2.5 käynnistymisongelma!! Ja olis vähän hoppu...
Valvoja: ffp jäsenet
tota siirtopumppu asiaa mietin itsekin, että löytyykö?
Itsellä kun on ensimmäinen volkkari menossa, niin on tuo tekniikka hiukan hakusessa. Ja toiseksi, ei viitsinyt ruveta ulkona pimeässä askarteleen ja konttiin kurkisteleen...
Mut nyt rupeaa olemaan hyvät neuvot tervetulleita, kun on tuota työmatkaa 37 kilsaa suuntaan ja pyöräkelitkin on vähän heikot...
Toisaalta, volkkarin huolto varmaan vian löytää ja lompakko taas kevenee aika lailla. Mut ehkä se on pakko marmoritiskille viedä lavetilla, jos ei muuten starttaa..PRKL
Itsellä kun on ensimmäinen volkkari menossa, niin on tuo tekniikka hiukan hakusessa. Ja toiseksi, ei viitsinyt ruveta ulkona pimeässä askarteleen ja konttiin kurkisteleen...
Mut nyt rupeaa olemaan hyvät neuvot tervetulleita, kun on tuota työmatkaa 37 kilsaa suuntaan ja pyöräkelitkin on vähän heikot...
Toisaalta, volkkarin huolto varmaan vian löytää ja lompakko taas kevenee aika lailla. Mut ehkä se on pakko marmoritiskille viedä lavetilla, jos ei muuten starttaa..PRKL
Ei taida olla erillistä siirtopumppua ja pumppuhan ei kuivana ime. Moista vikaa on joskus esiintynyt halpis suodinten kanssa tai jos o-rengas on asettunut huonosti asennuksessa... tulos on molemmissa tapauksissa juurikin LM:n kuvaama ilmiö.
Mutta eipä hätää täältä löytyy hyviä ilmausohjeita: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=49 ... paineilmaa
... ja heti huomenna saksalainen suodatin sinne paikalleen jos ei jo ole . :)
Mutta eipä hätää täältä löytyy hyviä ilmausohjeita: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=49 ... paineilmaa
... ja heti huomenna saksalainen suodatin sinne paikalleen jos ei jo ole . :)
itävallan poika taitaa olla tuon juuri vaihdetun suodattimen tehnyt???!
Eli ei tartte ns. olla huolissaan vaikka löpöä ei kirkkaaseen putkeen tulekaan? uutta suodatinta ja siitä paluu puolen "korkkihässäkästä joka on sokalla kiinni" imua niin kauan kunnes kirkkaaseen letkuun tulee ainetta?? ymmärsinkö oikein??? Ja eikun taas apuvirralla käyntiin sahaamaan?
Eli ei tartte ns. olla huolissaan vaikka löpöä ei kirkkaaseen putkeen tulekaan? uutta suodatinta ja siitä paluu puolen "korkkihässäkästä joka on sokalla kiinni" imua niin kauan kunnes kirkkaaseen letkuun tulee ainetta?? ymmärsinkö oikein??? Ja eikun taas apuvirralla käyntiin sahaamaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 11 vierailijaa