Audi A6 1,9 TDI 1Z letku lähtö?
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A6 1,9 TDI 1Z letku lähtö?
Elikkä pitäisikö kuvan nuolen osittamasta paikasta lähtiä letku johonkin? jos niin mihin?
Sitä minäkin vähän tässä ennustellut että pitäiskö tuosta mennä letku ECUlle. Auto ollut turbottomana jonkin aikaa ja nyt laitettu turbo uudelleen. 120km/h lujempaa ei kule, kaasun kun laittaa pohjaan niin hyytyy, mutta pinta kaasulla saa nostettua nopeutta. Pienillä vaihteilla pelaa normaalisti mutta sitten 4-5 vaihteella kun laittaa kaasun pohjaan tapahtuu pieni nykäys ja menohalut loppuu. Virtojen pois käytöllä ei merkitystä.
a6 c4 1z:ssa painetieto eculle tulee cooleriltapäin ja tuosta imusarjan päällä olevasta nipukasta ei todellakaan lähde mitään normaalisti..
tottakai jos haluaa, niin voi sen painetiedon yhtälailla tuostakin ottaa, jos ei millään halua sen tulevan sieltä coolerissa olevasta liittimestä..:)
tuon n75:n kytkentä menee seuraavasti:
1. "huohotusputki" turbon imupuolelle. (musta)
2. hukkaporttiiin menevä putki tähän. (sininen)
3. kompressorikotelolta tuleva putki tähän. (punainen)
kannattaa tarkistaa myös putkien kunto ja liitosten kireys niin ei tule turhia viiveitä ohjaukseen..
tottakai jos haluaa, niin voi sen painetiedon yhtälailla tuostakin ottaa, jos ei millään halua sen tulevan sieltä coolerissa olevasta liittimestä..:)
tuon n75:n kytkentä menee seuraavasti:
1. "huohotusputki" turbon imupuolelle. (musta)
2. hukkaporttiiin menevä putki tähän. (sininen)
3. kompressorikotelolta tuleva putki tähän. (punainen)
kannattaa tarkistaa myös putkien kunto ja liitosten kireys niin ei tule turhia viiveitä ohjaukseen..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa