Kertokaapa mistä saan lapun joka tarvitaan kun muutoskatsastaa Diesel-Caddyn Turbodieseliksi eli joku mallieroselvennys tai vastaavuustodistus.
Kysyin Turun VW-autosta mutta käskivät soittaa maahantuojalle,kun soitin sinne niin sieltä sanoivat että eivät ehdi tekemään sellaista lappua eli MISTÄ SAAN hommattua sen lapun??
Suuret kiitokset neuvoista
Diesel Caddyn turbotus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Oisko tosta apua...
http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
löytyy siis tuolta tekstit osiosta.
http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
löytyy siis tuolta tekstit osiosta.
tuo linkki ei näytä toimivan.. itselläkin on edessä tuollaisen eroavaisuus todistuksen hommaaminen..
mitäs siitä pitää niinku tarkalleen selvitä?
käsittääkseni kun vaihtaa td koneen niin tarvitaan tehokkaampi vertailumoottori kun caddyä ei ole valmistettu td:nä..
joten pitää selvittää ainakin vertailumoottorin ja td koneen teho..
ja alkuperäisten ja vertailumoottorilla varustetun auton jarrujen erot?
tarviiko jotain muutaki?
saattasivat liikkeessä antaa sellasia lappuja helpommin kun tietää sanoa mitä siitä pitää näkyä...
mitäs siitä pitää niinku tarkalleen selvitä?
käsittääkseni kun vaihtaa td koneen niin tarvitaan tehokkaampi vertailumoottori kun caddyä ei ole valmistettu td:nä..
joten pitää selvittää ainakin vertailumoottorin ja td koneen teho..
ja alkuperäisten ja vertailumoottorilla varustetun auton jarrujen erot?
tarviiko jotain muutaki?
saattasivat liikkeessä antaa sellasia lappuja helpommin kun tietää sanoa mitä siitä pitää näkyä...
Kun omani muutama vuosi sitten ostin, siihen oli jo vaihdettu TD -kone, mutta ei katsastettu. Kone oli alun perin -82 -mallin Golf TD:stä, mutta sille ei ollut papereita -olisi kannattanut olla.
Homma meni sitten niin, että konttorilla etsittiin koneen tunnus ja sillä tiedoilla löytyi teholukema AKE:n tiedostoista. Jarrut ovat muutoin samat ahtamattomassa, mutta vuodesta -88 pitää löytyä jarrupaineensäädin.
Homma meni sitten niin, että konttorilla etsittiin koneen tunnus ja sillä tiedoilla löytyi teholukema AKE:n tiedostoista. Jarrut ovat muutoin samat ahtamattomassa, mutta vuodesta -88 pitää löytyä jarrupaineensäädin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa