minulla on 115hv pd moottori
otin polttoainen lämpötilaanturi irti ja laiton kiinni 1k ohm säädettävä potikka.
ei vaikutusta ollenkaan, aloitin isomalla vastuksella ja sitten laskin se melkein nollaan. Missä vika?
Mulla on autossa myöskin 3 bar map, ja kcr boxi, (kokeilin myöskin ottaa boxi pois)
evry pd konessa ei vaikutusta
Valvoja: ffp jäsenet
Kurkkaa vaikka vag comilla mitä kertoo polttoaineen lämpötilaksi. Jos on sen 130, jo pelkällä boksilla, ei se evry siitä enää mitään muuta. Eikä tuo pelkkä evry omassakaa vaikuttanu juuri yhtään mitää, persdynossa ei huomannut muutosta. Vaikka se lämpö nousikin sinne 130 paikkeille. Olikohan se 150 ohmia millä tuo tuli, ei muista enää ulkoa.
vag-comilla
Koikeilin vag-comilla, säädin se niin että lämpötila oli 130 asteetta, silloin huomsasin kyllä pieni ero/parannus, mutta ei se alkoi savutta vielä yhtään, mä on ymmärtänyt että kun sä säätää se lämpötila 130 asteen paikoilla pitäis savuttaa kunnolla....?
lisää syöttöä
Niin se on, :) mutta miten saisi syöttöä vielä nostettu?
Ainakin vag-com näyttää että lämpötilaarvoja ovat normaali vaikka kcr boxi on kytketty.
Mutta kun kytkettä potikka anturin tilalle, sitten se käy säätää 65-130, mutta sen vaikutus on niin pieni että juuri huomaa kun se on 130 asteetta.
Teho tulee varmaan huomattavsti lisää jos saisi vielä nostettua syöttö niin paljon että se alkaa savuttaa vähän.. :-)
Mutta kun kytkettä potikka anturin tilalle, sitten se käy säätää 65-130, mutta sen vaikutus on niin pieni että juuri huomaa kun se on 130 asteetta.
Teho tulee varmaan huomattavsti lisää jos saisi vielä nostettua syöttö niin paljon että se alkaa savuttaa vähän.. :-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”