Elikkäs kyselisin vinkkejä turbon päivitykseen. Vakio käyrä on KKK: K16. Otettiin kansi pois ja turbo+imusarja. Päittäisvälijyyttä havaittiin. Vaihtoehtoina isompi tai ylipäänsä toinen ahdin, taikka huolto ja vakioturbon kunnostus. Kyselisinkin kokeneemmilta alan harrastajilta löytyisikö suoraan jotain tiettyä turboa ton vakion tilalle. Esim KKK:ta? Lähinnä ilman suurempia muokkaamisia.
Kuulisin mielelläni mielipiteitä/neuvoja asiaa koskien.
jään odoittelemaan...
Turbon päivitys (AAT) 2.5TDI Audi
Valvoja: ffp jäsenet
Acustinen: pitikö turbo jonkinlaista meteliä tai ääntä että se piti otta käsille tarkasteltavaksi? Itellä on myös AAT käyttökoneena nyt reilu 400tkm ajettu ja mielestäni kone/turbo raksuttaa samaan malliin kuin 200tkm aikaisemmin..
Toki olisihan se mukava laittaa isompi solmu bolt-on, mutta eikös lastukin piä päivittää optimaalisen toiminnan turvaamiseksi?
Toki olisihan se mukava laittaa isompi solmu bolt-on, mutta eikös lastukin piä päivittää optimaalisen toiminnan turvaamiseksi?
Turbon päivitys (AAT) 2.5TDI Audi
TiPu: Ei meteliä käynnin suhteen. Huolenaihe oli sininen savu kiihdytyksissä, lievä öljyn käry sisätiloissa ja öljyn päivittäinen lisääminen. =) Joten asia alkoi kiinnostaa sillä kärry on käyttökelpoinen päivittäisissä työajissa. (toki nyt toinen auto käytös...) Kun nyt turbo+hilut ja kansi pöydällä haluan laittaa samaan vaivaan kaikki kuntoon. Olen harkinnut Tammer Dieseliä kannen suhteen... toki täällä Pirkanmaalla lienee muitakin osaavia pajoja. Koneella ajettu karvan alle 300tkm. Jossei löydy tuoreempaa turboa tähän hätään korjautan alkuperäisen. Jatketaan mietiskelyä...
Vinkkejä kannanottoja odotellaan.
Vinkkejä kannanottoja odotellaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa