Oon tossa aatellut, että olisko tossa mun hopassa MAF anturi mennyt. Ajelin sillä piuha kiinni ja irti, niin en huomannut oikeestaan mitään eroa suorituskyvyssä.
Sitten kun kokeilin polkasta tuota vapaalla paikoillaan, niin tuntuis siltä, ettei tuo nosta kierroksia ilman kuormaakaan niin rivakasti kuin pitäisi?
Onko MAFfilla vaikutusta tuolloin, kun polkastaan ilman kuormaa kierroksia?
Niin juu, ja hoppa on -03 mallinen T4:nen 2,5TDI 65KW, jolla ajettu 92000km.
T4:sen MAFffi?
Valvoja: ffp jäsenet
Tollanen tuli vielä mieleen, että tuossa portterissa on MAFfin piuhan liittimen lukitus klipu poikki.
Mutta kyllä tuo aikast hyvin mun mielestä kiinni pysyy ilman sitäkin.
Tuota liitintä hiukan tutkiskelin ja se näyttäis tällasen maallikon silmään sellaselta ettei tuo liittimen vaihto kovinkaan helposti käy, vai kuinka?
Entäs mihin tuo piuha ylipäätään menee, että pystyiskös sen vaihtamaan kokonaan?
Mutta kyllä tuo aikast hyvin mun mielestä kiinni pysyy ilman sitäkin.
Tuota liitintä hiukan tutkiskelin ja se näyttäis tällasen maallikon silmään sellaselta ettei tuo liittimen vaihto kovinkaan helposti käy, vai kuinka?
Entäs mihin tuo piuha ylipäätään menee, että pystyiskös sen vaihtamaan kokonaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa