Hei
Osaisikohan joku kertoa minulle selkokielellä mitä tuo vika koodi tarkoittaa? Tuli tuommoinen kun käynnistin auton tänään.
Mitähän kannattaisi tehdä siis riippuen mikä siinä on vikana ja mitenkä sen vika koodin sai nollattua kyseessä on siis audi a4 tdi 1.9 -97
Kiitos
vika koodi 11.6(Central Flap Motor Potentiometer, malf)
Valvoja: ffp jäsenet
eka siihen trippi mittariin tuli jotain 1 n 1 tai jotain muuta sitten katsoin automaattiilmastoinnista sen vika koodin ja se näytti 11.6
Juu just olen ajatellut viedä sen huoltoon sen takia, mutta olen odottanut että normaali huolto tulisi kanssa kun ei ole enää kuin muutama tuhat kilometriä. Onkos toi mitenkään vakava asia?? että voiko sitä käyttää ihan normaalisti jne.
Juu just olen ajatellut viedä sen huoltoon sen takia, mutta olen odottanut että normaali huolto tulisi kanssa kun ei ole enää kuin muutama tuhat kilometriä. Onkos toi mitenkään vakava asia?? että voiko sitä käyttää ihan normaalisti jne.
Juu, ei tuo vakava asia ole. Häiriöitä vaan ilmastoinnin läppämoottorissa joka säätää ilman virtausta noille keskisuuttimille.
Mutta älä herran tähren anna ainakaan merkkihuollossa sitä korjata.
Ne vaihtaa koko servomoottoripaketin sinne ja ai että kun tulee ihanan kallista.
Nollaat VAG-COMilla koodin (tai pyydät huoltoa nollaamaan jos käyt siellä) ja seuraat uusiutuuko.
Jos uusiutuu, niin huollat sen servopaketin ja pääset halvemmalla.
Mutta älä herran tähren anna ainakaan merkkihuollossa sitä korjata.
Ne vaihtaa koko servomoottoripaketin sinne ja ai että kun tulee ihanan kallista.
Nollaat VAG-COMilla koodin (tai pyydät huoltoa nollaamaan jos käyt siellä) ja seuraat uusiutuuko.
Jos uusiutuu, niin huollat sen servopaketin ja pääset halvemmalla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”