Fuel Temp.Sensor Circ. Open/Short to B+ mitä meinaa?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Vessu
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.3.2006 19:04

Fuel Temp.Sensor Circ. Open/Short to B+ mitä meinaa?

ViestiKirjoittaja Vessu » 26.3.2007 17:14

Vikavalo syttyi palamaan eilen.
Mittaristossa on herja "ABGAS Sensor werkstatt"
Mitähän tuo koodi sitten meinaa, kontakti häiriötä vai rikkinäistä osaa?
Autohan oli Golf 4 1,9 TDI ATD-koneella, täysin vakio.
Vikakoodin luin Autelin laitteella joka antoi 17571 vikakoodin.

Una
-
Viestit: 992
Liittynyt: 15.2.2004 16:58

ViestiKirjoittaja Una » 26.3.2007 19:56

Polttoaineen lämpötila-anturin virtapiiri avoin tai oikosulku akkujännitteeseen. Anturi- tai johtosarjavika siis.
Viimeksi muokannut Una, 26.3.2007 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vessu
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.3.2006 19:04

ViestiKirjoittaja Vessu » 26.3.2007 20:01

Ok.kiitokset infosta.
Sain ajan Laakkoselle parin päivän päähän,tehdään sitten samalla 30000km
huolto.

Luulisi kestoiän olevan pidempi tuollaisissa osissa, vai onko tämä normaalia
VAG:n suhteen?

Vessu
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.3.2006 19:04

ViestiKirjoittaja Vessu » 28.3.2007 17:47

Pientä päivitystä hommaan.
Auto oli Laakkosella tänään, korjaamon raportissa luki:
Polttoaineen lämpöanturin antama vikakoodi->koodi nollattu->anturissa ei havaittu
vikaa testilaitteen mukaan.

Autoon oli tehty 30000km longlife huolto kustannukset 268€ osineen +töineen.
Pääsin Laakkosen pihasta 7km kun Abgas Sensor Werkstat pärähti mittaristoon
uudestaan.
Eipä edes jaksanut raivostua,hymyilytti vain tuossa vaiheessa.

Soitin kotimatkalta Laakkoselle->anturia ei heillä varastossa->uusi aika viikon päästä
että silleen.

Onko muuten totta ,että ATD koneen huoltoväli on 50000km eikä 30000Km?
Edit
Eikös auton pitäisi mennä vikasietotilaan,mikäli tuo anturi olisi rikki?
Kone käy ja kukkuu samanlailla kuin ennenkin.

Vessu
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.3.2006 19:04

ViestiKirjoittaja Vessu » 4.4.2007 17:00

Auto tänään taas pajalle.
Oli siellä 2 tuntia ,tuli ilmoitus tekstiviestinä jotta homma OK.
Polttoaineen lämpöanturi vaihdettu takuuna.
Vikavalot pimeänä ainakin toistaiseksi...
Pöytälaatikossa odottaa 150 ohmin vastus... eikös tuo ollut sopivan arvoinen
Evryä varten?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 4.4.2007 17:17

Pöytälaatikossa odottaa 150 ohmin vastus... eikös tuo ollut sopivan arvoinen
Evryä varten?


Toi on hyvä jos et laita rinnakkain..

- Mikko -
-
Viestit: 705
Liittynyt: 19.1.2004 17:23

ViestiKirjoittaja - Mikko - » 4.4.2007 17:41

Onko muuten totta ,että ATD koneen huoltoväli on 50000km eikä 30000Km?


Ei ole totta. Eli ihan "normaali" 30 tkm on LL-huoltoväli, riippuen tietenkin mitä huoltoilmaisin näyttää. Lisätyöt sitten erikseen.

Vessu
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.3.2006 19:04

ViestiKirjoittaja Vessu » 4.4.2007 17:53

Niin minäkin väitin,että 30000 tai 2 vuotta kumpi ennen tulee täyteen.
Pitivät ilmeisesti vähän urpona koska toin 30000km huoltoon auton samalla
kun tuo anturi vika pamahti esiin.

Työnjohtaja antoi minulle hieman virnuillen mustaa valkoisella lapun jossa tuo 50000km on mainittu ja toivotti tervetulleeksi 80000km kohdalla uudestaan.

Eikös tuota huoltoväliä nimenomaan rukattu jossain vaiheessa alaspäin se oli ennen
tuo 50000km ja nykyään 30000?

No anyway kärry kukkuu ja kiekuu hyvin toistaiseksi ja tuskimpa se huolto pahaa teki
31000km ajolla.

Finnhopper
-
Viestit: 262
Liittynyt: 23.9.2005 8:23

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 5.4.2007 9:00

Oma ATD on hinkunut (longlife)huoltoon n.34-37tkm välein. Suurin osa kilometreistä tulee työmatkasta ~130km/päivä josta 100km motaria.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa