Videopätkä T4 mittaristosta.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Videopätkä T4 mittaristosta.
Yritin kellottaa väliä 80-120kmh nelosella, muttei oikein onnistunut kun alkaa kumi luistamaan siinä vähän yli satasessa. Näissä kahdessa vedossa en paina kaasupoljinta pohjaan kuin tuossa ekan vedon vitoselle vaihtamiskohdassa, jolloin joutuu hieman pumppaileen pidon kanssa. Muutoin poljin jotain 75%:sesti pohjassa. Myöskään mitään huippuja en viitsi vielä koettaa. Kakkosvedossa yritin 100-150kmh väliä, mutta pitovaikeuksia siinä 140kmh kohtaalla. Dynokäyrästä poiketen näyttäis vetoja olevan mukavasti vielä yli 4000rpm. :)
Tie märkä ja uudet Nokian neloset alla. Kesää odotellessa...
http://video.tinypic.com/player.php?v=4d6qogz
Tie märkä ja uudet Nokian neloset alla. Kesää odotellessa...
http://video.tinypic.com/player.php?v=4d6qogz
Valonviejä:
Sulle ehkä huippu, mutta itse sanoisin "välttävä". Vähän sama kuin meidän naismakukin =)
Tuossa joku kyseli, mitä sun portteriin on tehty. Eikös se ollut niin, että siinä on avarampi martelius putkisto ja ahtopainemittari. =) Niillähän ne tosimiehet tehonsa hakee...
Käyn tsekkaamassa sun pirssin, kun/jos joskus pääsen pois tästä kaupungista. Numero on tallessa =)
ps. nyt vähän harmittaa, kun joutui laittamaan kytkimen niin kiireellä. Mutta jos ne sun "hilppeetkin" on pitkin suomen niemeä, niin ei niitä auta/olis voinut odotella. Olen ajatellut laittaa kevään mittaan pp502 ja sitten takaan ja alleviivaan, että en enää koske tuon auton tekniikkaan. Kestää minkä kestää, mutta se on "hiinä ja hiinä" pääseekö yli kahdensadan/neljänsadanviidenkympin...
ps2 tsekkaa mun nikin alta tuo autonkuvaus =) Perään lisätään jonain päivänä sana "ahvenistolla" =)
Sulle ehkä huippu, mutta itse sanoisin "välttävä". Vähän sama kuin meidän naismakukin =)
Tuossa joku kyseli, mitä sun portteriin on tehty. Eikös se ollut niin, että siinä on avarampi martelius putkisto ja ahtopainemittari. =) Niillähän ne tosimiehet tehonsa hakee...
Käyn tsekkaamassa sun pirssin, kun/jos joskus pääsen pois tästä kaupungista. Numero on tallessa =)
ps. nyt vähän harmittaa, kun joutui laittamaan kytkimen niin kiireellä. Mutta jos ne sun "hilppeetkin" on pitkin suomen niemeä, niin ei niitä auta/olis voinut odotella. Olen ajatellut laittaa kevään mittaan pp502 ja sitten takaan ja alleviivaan, että en enää koske tuon auton tekniikkaan. Kestää minkä kestää, mutta se on "hiinä ja hiinä" pääseekö yli kahdensadan/neljänsadanviidenkympin...
ps2 tsekkaa mun nikin alta tuo autonkuvaus =) Perään lisätään jonain päivänä sana "ahvenistolla" =)
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”