Everyday moden tehon lisäys?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Everyday moden tehon lisäys?
Onkos kellään teillä kenellä on evry mod kiinni autossa niin mitään tietoa todellisesta tehon lisäyksestä? Siis dynolappuja ilman evryä ja evryn kanssa??? Kun olisi kiva saada vähän esimakua ennen kevättä ja ennen oman auton penkitystä :)
-
- -
xXx
No jotain tota luokkaa minäkin oon kuullu, mutta mun pers ei sano mitään tuolla liukkaalla tiellä... Sen takia jos joltain löytyy ihan paperi faktaa niin vastaan otan mielellään...
-
- -
xxx
Eipä taida kellään olla lyödä faktaa tiskiin... no keväällä sitten...
-
- -
xxx
Ja dynotus sen 20€ / veto... kyllä mua ainakin sen verran kiinnostaa... varsinkin kun tuli käytyä ihan vakionakin testaamassa... :)
-
- -
xxx
^^ aika kiva väännön kasvu kylläkin!!! =)
Mahtaakohan tuo tehon/väännön kasvu olla samaa luokkaa moottorista riippumatta vai tuleeko automaattisesti vakiona tehokkaampaan myös enemmän potkua evryllä??? Itseäni alkaa kyllä jo pelottamaan kytkyttimen kestävyys jos tulee tuo 50NM tai enemmän lisää :/
Mahtaakohan tuo tehon/väännön kasvu olla samaa luokkaa moottorista riippumatta vai tuleeko automaattisesti vakiona tehokkaampaan myös enemmän potkua evryllä??? Itseäni alkaa kyllä jo pelottamaan kytkyttimen kestävyys jos tulee tuo 50NM tai enemmän lisää :/
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”