VR6 kytkin levy?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
VR6 kytkin levy?
Pitäis saada us kytkin vaihdettua tohon ALH moottoriin.. Sachs 883082 999645 paineasetelma löyty jo ja G60 vauhtipyörä.
Sachs race engineeringin kuvastossa kaikissa VR6 näyttäisi olevan sama levy ja samaa tyrkyttävät dieseliinkin, hintaa olisi ~300€.
Paikallinen varaosaliike ei kuulemma juuri nyt saanut 1862 393 031 levyä, mutta hinnaksi sanoivat ~140€.
katselin tässä että Motonetissa olisi VR6 levyä tarjolla 91,50€.
Onkohan toi sama levy.. käyn tänään kyselemässä että olisiko siinä sachsin leimoja päällä ja täsmääkö varaosanumero.
Tohon asetelmaan ei näyttänyt olevan "special organic" levyä tarjolla, mutta Sachs Race Engineering lupaa vajaata 400nm tuolle vakiolevylle.
sintteriä en laita.
Olisikohan joku jousitettu dieselin levy parempi vaihtoehto motonetista / tarvikeliikkeestä?
Sachs race engineeringin kuvastossa kaikissa VR6 näyttäisi olevan sama levy ja samaa tyrkyttävät dieseliinkin, hintaa olisi ~300€.
Paikallinen varaosaliike ei kuulemma juuri nyt saanut 1862 393 031 levyä, mutta hinnaksi sanoivat ~140€.
katselin tässä että Motonetissa olisi VR6 levyä tarjolla 91,50€.
Onkohan toi sama levy.. käyn tänään kyselemässä että olisiko siinä sachsin leimoja päällä ja täsmääkö varaosanumero.
Tohon asetelmaan ei näyttänyt olevan "special organic" levyä tarjolla, mutta Sachs Race Engineering lupaa vajaata 400nm tuolle vakiolevylle.
sintteriä en laita.
Olisikohan joku jousitettu dieselin levy parempi vaihtoehto motonetista / tarvikeliikkeestä?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Tilasin sitten us-partsilta tuon Sachs 883082 999645 asetelman ja pitänee vissiin käydä paikallisesta vara-osaliikkeesta hakemassa se vr6 kytkin levy kun sain sen sachs:in levyn tingittyä 89€. Niin ja tuleehan mulle sitten vielä tuo AHU:n vauhtipyörä. Hieman mietityttää vaan tuo painelaakeri että minkähän sitä laittais..? Kun mieluummin vaihtas kaikki hilut kerralla.
Nostetaans vähän vanhaa aihetta. Onko kenelläkään tietoa, paljonko tehoa/vääntöä tuo vr6:sen kytkin kestää?
Jos se ei kestä tarpeeksi niin millainen kytkin/asetelma sinne kannattaisi pistää? Tehoa tulisi olemaan 300-400hp ja remmillä, tuosta vääntö lukemasta en tiedä mihin asettuisi...
Edit: Tämä olikin diesel osiossa, en huomannut kun haulla hain... No ei se kai haittaa vaikka bensa koneeseen tässä kysyy :).
Jos se ei kestä tarpeeksi niin millainen kytkin/asetelma sinne kannattaisi pistää? Tehoa tulisi olemaan 300-400hp ja remmillä, tuosta vääntö lukemasta en tiedä mihin asettuisi...
Edit: Tämä olikin diesel osiossa, en huomannut kun haulla hain... No ei se kai haittaa vaikka bensa koneeseen tässä kysyy :).
Tarkoitus olisi lyödä laatikon sisään tuo: http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1049
Tiedä sitten kuinka paljon se auttaa... Miellään en kuitenkaan sintteriä pistäisi, kun auto olisi kuitenkin myös ihan katukäytössä ja sintteri on ymmärtääkseni aika huono ajaa.
Tiedä sitten kuinka paljon se auttaa... Miellään en kuitenkaan sintteriä pistäisi, kun auto olisi kuitenkin myös ihan katukäytössä ja sintteri on ymmärtääkseni aika huono ajaa.
entä ne jotka on ajanu sintterillä tai jolla on ollut sellainen omassa autossa? itse en enään suostu kuin viimeisessä pakossa laittamaan.
suosittelen ensimmäisenä kokeileen tuota sachsin sre:tä ja vr6-levyä. jos ei pidä(tai laatikko porsi) niin sit vaikka sitä sintteriä
edit: ja jos sulla pelottaa tuon kytkimen takia ettei kestä niin kannattaa suosiolla siirtyä uudempiin laatikoihin. saa vielä parempia kytkimiä ja laatikkoki kestää vielä paremmin.
suosittelen ensimmäisenä kokeileen tuota sachsin sre:tä ja vr6-levyä. jos ei pidä(tai laatikko porsi) niin sit vaikka sitä sintteriä
edit: ja jos sulla pelottaa tuon kytkimen takia ettei kestä niin kannattaa suosiolla siirtyä uudempiin laatikoihin. saa vielä parempia kytkimiä ja laatikkoki kestää vielä paremmin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 19 vierailijaa