Vikakoodeja.. 1.9 tdi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Vikakoodeja.. 1.9 tdi
Tuollaista pukkaa
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17552 P1144 Mass or Volume Air Flow Circ Open/Short to Ground
P1144 - 35-00
Maf pyöri tyhjäkäynnillä siinä 250 paikkeilla ja täyskaasulla yli 800
Uusi ilmamäärämittari vaihdettu muutama viikko sitte
Mikäs vaivaa?
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17552 P1144 Mass or Volume Air Flow Circ Open/Short to Ground
P1144 - 35-00
Maf pyöri tyhjäkäynnillä siinä 250 paikkeilla ja täyskaasulla yli 800
Uusi ilmamäärämittari vaihdettu muutama viikko sitte
Mikäs vaivaa?
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
-
- -
- Viestit: 357
- Liittynyt: 27.5.2006 18:13
Tuollaista pukkaa
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17552 P1144 Mass or Volume Air Flow Circ Open/Short to Ground
P1144 - 35-00
Maf pyöri tyhjäkäynnillä siinä 250 paikkeilla ja täyskaasulla yli 800
Uusi ilmamäärämittari vaihdettu muutama viikko sitte
Mikäs vaivaa?
mulla antaa samaa:
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
vaihdoitko sinä jo anturin, katosiko vikakoodi?
l
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
No jos se vikakoodi tulee moottorilta, niin moottorinohjainlaite saa väärää tietoa koneen lämmöstä, joten voinee aiheuttaa esim. nykimistä ja yleensä taitaa kulutuskin kasvaa. Uusi anturi maksaa n. 20-30€. Mulla tulee sama vikakoodi mittaristolta, mut sillä ei liene muuta vaikutusta kun että mittari elää välillä omaa elämäänsä.
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Minulla tulee seuraavanlainen
00519-Intake manifold pressure sensor (g71)
28-10-short to b+ - intermittent
00575- intake manifold pressure
17-10- control difference intermittent
Tiedän että liittyy turbon toimintaan, koska menee vikatilaan. Ahdot täydellä kaasulla jopa 2 bar, vaikka ohjelma pyytää 1,5bar. Ahtimen siivet ei varmaankaan ole jumissa, koska alkaa ahtamaan jo n. 1400 rpm. Onko tämä sensor (g71) ahtopaineen magneettiventtiili? Kiitos jo etukäteen vastauksista!!
00519-Intake manifold pressure sensor (g71)
28-10-short to b+ - intermittent
00575- intake manifold pressure
17-10- control difference intermittent
Tiedän että liittyy turbon toimintaan, koska menee vikatilaan. Ahdot täydellä kaasulla jopa 2 bar, vaikka ohjelma pyytää 1,5bar. Ahtimen siivet ei varmaankaan ole jumissa, koska alkaa ahtamaan jo n. 1400 rpm. Onko tämä sensor (g71) ahtopaineen magneettiventtiili? Kiitos jo etukäteen vastauksista!!
Silloinhan se alkaa ahtamaan alhaalta kun siivet jumii, jos olisi alipainevuoto niin silloin ei ahtaisi juuri ollenkaan, koska alipaineella nostetaan ahtoja.
Kokeile ottaa ahtimelle menevä alipaineletku irti niin huomaat onko siivet jumissa.
Tuo 00519-Intake manifold pressure sensor (g71)
28-10-short to b+ - intermittent
tulee siitä kun ahtoja yli 1,5bar niin anturi menee "oikoseen"
Kokeile ottaa ahtimelle menevä alipaineletku irti niin huomaat onko siivet jumissa.
Tuo 00519-Intake manifold pressure sensor (g71)
28-10-short to b+ - intermittent
tulee siitä kun ahtoja yli 1,5bar niin anturi menee "oikoseen"
mikä lieneekään 1.9 tdi 90 heppasen maximi ahtopaine mitä voipi käyttää??
itte nostin pikkusen ahtoja vakiosta mut välillä kulkee ihan hyvin ja väliin ei sitte vastaa kaasuun yhtään....
liekkö tässä just syynä se että ahdot ylittää maximin mitä vakioboxi tajuaapi ja kun sen ylittää niin kulku hyytyy ja menee varaohjelmalle
katoin niin näytti tuo vikakoodi 00575 olevan päällä.
ahdoista en nyt tiedä mitä ne ajossa ovat kun ei oo ahtopainemittaria ollenkaan
itte nostin pikkusen ahtoja vakiosta mut välillä kulkee ihan hyvin ja väliin ei sitte vastaa kaasuun yhtään....
liekkö tässä just syynä se että ahdot ylittää maximin mitä vakioboxi tajuaapi ja kun sen ylittää niin kulku hyytyy ja menee varaohjelmalle
katoin niin näytti tuo vikakoodi 00575 olevan päällä.
ahdoista en nyt tiedä mitä ne ajossa ovat kun ei oo ahtopainemittaria ollenkaan
Onko joku joskus löytänyt oikein syyn tolle vikakoodille Intake manifold pressure, Control difference.
Itsellä kävi niin tänään, että ajelin ihan rauhassa autojonossa jossa yksi lähti kääntymään. Nostin jalkaa kaasulta, niin että vauhti putosi parikymppiä satasesta. Kun läksin kiihdyttämään, katosi tehot kuin veitsellä leikaten. Eli tais mennä vikamoodiin.
Köröttelin kotiin, sammutin auton, nollasin yllä mainitun koodin ja kaikki oli taas ok.
N75 tulee itsellä mieleen ensimmäisenä mutta en sitten tiedä, minusta control difference ei oikein viittaisi siihen?
Onneksi ei tule harrastettua tiukkoja ohituksia, voisi olla joskus vähän hädässä VAG dieselillä moisessa tilanteessa.
Itsellä kävi niin tänään, että ajelin ihan rauhassa autojonossa jossa yksi lähti kääntymään. Nostin jalkaa kaasulta, niin että vauhti putosi parikymppiä satasesta. Kun läksin kiihdyttämään, katosi tehot kuin veitsellä leikaten. Eli tais mennä vikamoodiin.
Köröttelin kotiin, sammutin auton, nollasin yllä mainitun koodin ja kaikki oli taas ok.
N75 tulee itsellä mieleen ensimmäisenä mutta en sitten tiedä, minusta control difference ei oikein viittaisi siihen?
Onneksi ei tule harrastettua tiukkoja ohituksia, voisi olla joskus vähän hädässä VAG dieselillä moisessa tilanteessa.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Nyt pitäis kyllä saada jotain neuvoja.
Jos kiihdyttelee pappamalliin, niin silloin ei tuntuisi lyövän vikaa päälle. Mutta kyllä sellaisella normaalikiihdtyksellä lyö koko ajan nyt vikaa päälle.
Itsellä ei tule kuin kolme vaihtoehto mieleen, eli MAP, MAF ja N75. Mutta mikä noista voisi saada aikaan tuon "control differencen"?
Ei viittis ihan joka osaa lähtee kaupasta ostamaan.
Katselin lisäksi etkaa ja huomasin osan johon en ole törmännyt, mikä saattaisi olla nimen perusteella ainakin yksi mahdollinen vian aiheuttaja.
Eli se on ilmanputsarin ja EGR:n välissä (näin ainakin kuvasta tulkitsen) ja nimi on pressure converter.
Mikäs on tuon osan tehtävä?
Jos kiihdyttelee pappamalliin, niin silloin ei tuntuisi lyövän vikaa päälle. Mutta kyllä sellaisella normaalikiihdtyksellä lyö koko ajan nyt vikaa päälle.
Itsellä ei tule kuin kolme vaihtoehto mieleen, eli MAP, MAF ja N75. Mutta mikä noista voisi saada aikaan tuon "control differencen"?
Ei viittis ihan joka osaa lähtee kaupasta ostamaan.
Katselin lisäksi etkaa ja huomasin osan johon en ole törmännyt, mikä saattaisi olla nimen perusteella ainakin yksi mahdollinen vian aiheuttaja.
Eli se on ilmanputsarin ja EGR:n välissä (näin ainakin kuvasta tulkitsen) ja nimi on pressure converter.
Mikäs on tuon osan tehtävä?
Vai ahtopaineen säätöero askarruttaa.No se ahtopaineen säätöventtiilihän on näissä sellainen osa joka rupee jossain vaiheessa jumimaan.painetunnistinta en oo ikinä omakohtaisesti todennu vialliseksi dieseleissä,bensakoneet erikseen....Mitenkäs te poijjaat sen ilmamassamittarin testaatte?Virallisesti kiihdytetään 3 vaihteella niin alhaalta kun jaksaa vetää noin 80kmh saakka jolloin luetaan arvo.Taitaa käytännössä antaa parhaan arvon vähän yli sen 80kmh.Samalla kannattaa katsoa ahtopaine samassatilanteessa.Kaksi tapausta tällävikakoodilla selvisi ilmanputsarin tuloilmaputken karkeasuodattimen putsauksella,olivat aivan tukossa.Tätä ei löydy uudemmista vehkeistä,on jätetty tuotannossa pois.Tarkkaa ajan kohtaa en osaa sanoa.Ja olettekos unohtaneet egr venttiilin olemassa olon.Egr auki esim kokoajan niin johan on ahtopaineensäätö ihmeissään.Ja se lämpötilatunnistin on niin sekunda osa et melkein vuosi ja anturi.Et silleen lisää pähkäiltävää...
N75:ttä tässä on aikomus liuotella kun sade taas hellittää sen verran että raaskii mennä ulos pellin alle.
Maffin mittaan aina niin, että kiihdytän kolmosella läppä pohjassa välin 2000-4000rpm. Tiedä sitten onko ihan väärä tapa...
Se kuuluisa "kanaverkko" on putsattu kesällä putsarikotelosta.
Ahtopaineet on myös ok.
Jos ei vika heltiä N75:n putsauksella, pitänee tulpata se EGR taas. Otin sen talvea varten käyttöön n. kuukausi sitten.
Maffin mittaan aina niin, että kiihdytän kolmosella läppä pohjassa välin 2000-4000rpm. Tiedä sitten onko ihan väärä tapa...
Se kuuluisa "kanaverkko" on putsattu kesällä putsarikotelosta.
Ahtopaineet on myös ok.
Jos ei vika heltiä N75:n putsauksella, pitänee tulpata se EGR taas. Otin sen talvea varten käyttöön n. kuukausi sitten.
vikakoodi g71 = imupuolen paineanturin vika. Sijaitsee ohjauspoksissa. Merkkiliikkeessä vaihtavat koko poksin = 1400 €. Ammattimies vaihtaa anturin kotelosta (kolvaus ja ohjelmointi hommia) = 75 € + työ.
Minulle antoi saman koodin, mutta vika olikin turbossa. Siivet jumissa --> paineet 1.6-1.7. Huomena turbon vaihto (800€ +työ).
Minulle antoi saman koodin, mutta vika olikin turbossa. Siivet jumissa --> paineet 1.6-1.7. Huomena turbon vaihto (800€ +työ).
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Vaihdoin tuon N75 venttiilin uuteen ja nollasin vikakoodin... Tänään luin uudestaan ja taas ilmoitti tuon saman vikakoodin:
00575- intake manifold pressure
17-10- control difference intermittent
Ilmanputsarissa ei ole karkeasuodatinta
MAF:n testasin viikonloppuna ja pitovaikeuksien vuoksi jäi vähän epäselväksi mut kyl se lähelle pyyntiä meni n.80 km/h vauhdissa.
EGR:n letku on otettu irti mutta ei vielä laippoja tukittu joten se pitää vielä kokeilla...
00575- intake manifold pressure
17-10- control difference intermittent
Ilmanputsarissa ei ole karkeasuodatinta
MAF:n testasin viikonloppuna ja pitovaikeuksien vuoksi jäi vähän epäselväksi mut kyl se lähelle pyyntiä meni n.80 km/h vauhdissa.
EGR:n letku on otettu irti mutta ei vielä laippoja tukittu joten se pitää vielä kokeilla...
lainataan vähän topiccia:
Yritetty tuosta meikäläisen pirssistä lukea vikakoodeja pariinkin otteeseen, mutta yhteyttä ei saa . Valittaa että "k-johdin ei yhdistä plussaan" Oisko kellään ollu ikinä samanlaista vikaa, tietäisi vähän mistä vikaa voisi etsiä. Ilmeisesti kuitenkin ecun ja testipistokkeen väliltä jokin piuha poikki?
Yritetty tuosta meikäläisen pirssistä lukea vikakoodeja pariinkin otteeseen, mutta yhteyttä ei saa . Valittaa että "k-johdin ei yhdistä plussaan" Oisko kellään ollu ikinä samanlaista vikaa, tietäisi vähän mistä vikaa voisi etsiä. Ilmeisesti kuitenkin ecun ja testipistokkeen väliltä jokin piuha poikki?
Luin pasuunasta vikakoodit ja pukkasi seuraavanlaisen:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Koodihan on pakokaasujen takaisinkierrätyksestä, mutta kysymys kuuluukin, että onko tuolla käytännössä mitään vaikutusta? Lisääkö kulutusta tai jotain muuta?
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Koodihan on pakokaasujen takaisinkierrätyksestä, mutta kysymys kuuluukin, että onko tuolla käytännössä mitään vaikutusta? Lisääkö kulutusta tai jotain muuta?
tietämättönä kyselisin mikähän vika mahtaapi olla kun vag gom pukkaa tällästä:
addres 01
controller 038906018
component: 1.9 r4 edc goosg
coding 00002
shop# wsc 01317
1 fault found
00688 - supply voltage
terminal 30
27-00-imblausible signal
autona 99 golf tdi, yritin jo etsiä searchilla mutta tuloksetta..[/list][/b]
addres 01
controller 038906018
component: 1.9 r4 edc goosg
coding 00002
shop# wsc 01317
1 fault found
00688 - supply voltage
terminal 30
27-00-imblausible signal
autona 99 golf tdi, yritin jo etsiä searchilla mutta tuloksetta..[/list][/b]
hmm.. missähän tämmöinen päärele sijaitsee, voisin vilkaista.
jännite oli 12.68 ?? samalla kiun sitä akkua vilkuilin ja katselin sulakkeet samalla läpi, tuli pieni ylläri... jos vasemalta lähtien lukee akun sulakkeet niin siinähän on 5 metallisulaketta ja siinä 3 sulakkeen paikalla (jäähdytystuuletin 2.vaihe) pitäis olla kaiketi 30A kun paikalla on nyt 110A!!?..?? kiinnostais vain tietää miksi nyt näin.. vahinkoko?
jännite oli 12.68 ?? samalla kiun sitä akkua vilkuilin ja katselin sulakkeet samalla läpi, tuli pieni ylläri... jos vasemalta lähtien lukee akun sulakkeet niin siinähän on 5 metallisulaketta ja siinä 3 sulakkeen paikalla (jäähdytystuuletin 2.vaihe) pitäis olla kaiketi 30A kun paikalla on nyt 110A!!?..?? kiinnostais vain tietää miksi nyt näin.. vahinkoko?
Tuo rele sijaitsee yleensä kuskin jalkatilassa, verhousta pitänee sinunkin tapauksessa sieltä poistella ennen kuin näkyy. Pitäisi olla ihan selkeät numeroinnit siellä relekiskossa sitten kyllä.
Kannattaisi varmaan mitata tuota akun jännitettä niin, että kun tulet ajosta niin tunnin parin päästä käyt mittaamassa.
Sitten mittaat taas aamulla ennen käynnistystä uudelleen, siitä voisi sitten jo päätellä jotakin.
Noista sulakehommista minä en ainakaan tähän hätään osaa nyt sanoa mitään...
Kannattaisi varmaan mitata tuota akun jännitettä niin, että kun tulet ajosta niin tunnin parin päästä käyt mittaamassa.
Sitten mittaat taas aamulla ennen käynnistystä uudelleen, siitä voisi sitten jo päätellä jotakin.
Noista sulakehommista minä en ainakaan tähän hätään osaa nyt sanoa mitään...
akun jännite ajon jälkeen 12.8 ja noin tunnin seisonnan jälkee noin 12.58??
ei vissiin ihan ok?.. kokeillaan mittailla uudestaan kun toi auto kerkee olemaan vähän pidempään paikalaan..
releet löysin mutta en ihan varma mikä se niistä on, niitä oli siellä jokunen.. hiukan niitä tönisin ja painelin joku meni hiukan niistä syvemmälle, oli vissii hiukan löystyny.. mitähän toi releen epäkunto vois aiheuttaa esim? auto kuitenkin toimii omasta mielesti suht normaalisti ja tänään tarttis käydä sen kans penkissä..
ei vissiin ihan ok?.. kokeillaan mittailla uudestaan kun toi auto kerkee olemaan vähän pidempään paikalaan..
releet löysin mutta en ihan varma mikä se niistä on, niitä oli siellä jokunen.. hiukan niitä tönisin ja painelin joku meni hiukan niistä syvemmälle, oli vissii hiukan löystyny.. mitähän toi releen epäkunto vois aiheuttaa esim? auto kuitenkin toimii omasta mielesti suht normaalisti ja tänään tarttis käydä sen kans penkissä..
Tulee nyt ihan hatusta mutta alle 12.2V jännite tarkoittaa melko lailla purkautunutta akkua, 12.3V - 12.5V on kohtalainen ja yli 12.6V hyvä.
Jos toi tosta vielä laskee tuntien kuluttua, niin voisi kokeilla akun vaihtoa.
Uusiutuuko vikakoodi?
Toi relehomma voi olla kyllä hieman väärä diagnoosi, siellä voisi olla päällä muitekin vikoja mikäli releessä tai sille tulevissa/lähtevissä johdoissa olisi jotakin.
Jos toi tosta vielä laskee tuntien kuluttua, niin voisi kokeilla akun vaihtoa.
Uusiutuuko vikakoodi?
Toi relehomma voi olla kyllä hieman väärä diagnoosi, siellä voisi olla päällä muitekin vikoja mikäli releessä tai sille tulevissa/lähtevissä johdoissa olisi jotakin.
Eipä toi akku ole ainakaan vielä laskenu alle 12.4.. mut eipä se ole vielä ole niin kauan kerenny olemaan paikallaan.. max 6-7h.. ei aina ole muistanu mittailla noita jännitteitä. Kyseinen vikakoodi ei ainakaan VIELÄ uusiutunu, mutta uutta kyllä pukkas, abs valo alko palaan ja herjas että:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 35-00--
ja kaveri kun kans siinä koneella katteli jotain autostani ja löysi tälläisen vikakoodin?:
18262 - Power train Data Bus : Hardware Mal Function P1854-35-00, tai ainakin jotain sinne päin..
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 35-00--
ja kaveri kun kans siinä koneella katteli jotain autostani ja löysi tälläisen vikakoodin?:
18262 - Power train Data Bus : Hardware Mal Function P1854-35-00, tai ainakin jotain sinne päin..
No niin.. Vihdoin sai taas jotain aikaiseksi. Kyseinen "päärele" vikakoodi ei ole uusiutunu ja akku taitaapi olla ihan OK..
Mutta taas uusia murheita kun noi vikakoodit lueskelin ja hieman ymmällään että mitä ne tarkoittaa?
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
p1570 - 35-00 --
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or short to ground (<-- tais johtua siitä kun lähdin matkaan ja unohdin tökätä maffin pistokkeen takas paikalleen, kun olin sitä hiukan silmäillyt..? =) )
Niin ja edellisestä viestistä toi Data Bus hommelikin on jäänyt vielä selvittämättä?
Elikäs TAAs kaivattaisiin viisaampien neuvoa! Paljon kysymyksiä, mutta kiitos jo etukäteen..
Mutta taas uusia murheita kun noi vikakoodit lueskelin ja hieman ymmällään että mitä ne tarkoittaa?
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
p1570 - 35-00 --
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or short to ground (<-- tais johtua siitä kun lähdin matkaan ja unohdin tökätä maffin pistokkeen takas paikalleen, kun olin sitä hiukan silmäillyt..? =) )
Niin ja edellisestä viestistä toi Data Bus hommelikin on jäänyt vielä selvittämättä?
Elikäs TAAs kaivattaisiin viisaampien neuvoa! Paljon kysymyksiä, mutta kiitos jo etukäteen..
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground
Hehkuvalo, ei ole saanut sähköä tai oikosulku.
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
p1570 - 35-00 --
Ajonestosta, ei ole saanut luettua avaimen sirua. Ilmeisesti auto on joskus heti käynnistyttyään sammunut?
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or short to ground (<-- tais johtua siitä kun lähdin matkaan ja unohdin tökätä maffin pistokkeen takas paikalleen, kun olin sitä hiukan silmäillyt..? =) )
Kyllä on johtunut juurikin siitä kun olet ajellut MAFfin tökkeli irroitettuna.
Tiedä sitten tarkalleen tuota data bus hommaa mutta aika paljon sekailaista seurakuntaa näyttää tulevan.
Niin kuin olis jotain kontakihäiriötä jossain tärkeämmässäkin kaapelissa...
-
- -
- Viestit: 262
- Liittynyt: 23.9.2005 8:23
No tuo ABS herja viittaa hyvinkin juuri tuohon kyseiseen anturiin. Jotkut ovat ilmeisesti puhdistamalla anturin ja lähiseudun saaneet sen pelaamaan mutta itsellä se piti ainakin vaihtaa ja sen onnistuu kyllä itekin tekemään. Motonetista jotain kolmen kympin luokkaa toi etuanturi. Mulla meni juurikin tuo sama vasemmalta edestä. Vikakoodin joutuu nollaamaan, ei häviä itestään vaikka osan vaihtaakin.
=) heh..
Toi hehkuvalovika varmaan viittaa juuri siihen että ei saanut sähköä..
Kun kerran koitettiin päästä ecun ohjelmaa katselemaan niin joku oli neuvonut ottamaan mittariston sulakkeen irti ja sehän otettiin sillon irti..=)
Ajonestosta en oikein tiedä, voi olla että auto joskus sammahti töyssyisellä tiellä pienessä vauhdissa mutta lähti kyllä silti ilman että olis avainta tarvinut vääntää..
Vai voisiko johtua kans tosta irti olleesta sulakkeesta??
ABS anturia tuli koputettua ja puhdisteltua, oli aika p..anen! Tunnistimen ja levyn välys n. 3mm luokkaa en sitä sen enempää sit moukaroinut. Ja jarrulevyn taustaakin tuli hiukan hoonattua.. Ei vaikutusta, ei antanut vac gom sitä nollata.
Uuden kävin tilaamas.. jos sitten.
Toi hehkuvalovika varmaan viittaa juuri siihen että ei saanut sähköä..
Kun kerran koitettiin päästä ecun ohjelmaa katselemaan niin joku oli neuvonut ottamaan mittariston sulakkeen irti ja sehän otettiin sillon irti..=)
Ajonestosta en oikein tiedä, voi olla että auto joskus sammahti töyssyisellä tiellä pienessä vauhdissa mutta lähti kyllä silti ilman että olis avainta tarvinut vääntää..
Vai voisiko johtua kans tosta irti olleesta sulakkeesta??
ABS anturia tuli koputettua ja puhdisteltua, oli aika p..anen! Tunnistimen ja levyn välys n. 3mm luokkaa en sitä sen enempää sit moukaroinut. Ja jarrulevyn taustaakin tuli hiukan hoonattua.. Ei vaikutusta, ei antanut vac gom sitä nollata.
Uuden kävin tilaamas.. jos sitten.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa