Anteeksi nyt heti alkuun mutta en löytänyt käytännön ohjeita miten tuo homma tehdään. Elikkä siis AGR kone 90hp tdi golffissa. Searchilla löytyneistä topiceista päättelin että jonkun alipaineletkun tukkiminen riittää näin vanhassa(-98) koneessa. Jos joku kuva löytyisi mikä letku pitäisi tukkia, kun egr:n tässä vissiin jo paikallistin mutta siihen tulee vissiin usemampi letku.
Kiitos ja anteeksi!
egr tukkiminen 90hp tdi
Valvoja: ffp jäsenet
Itselläni on kokemusta vain esikammiokoneesta (AEF 1.9D), mutta eikös noissa seuraavankin sukupolven koneissa ole ihan samantyyppinen rakenne tuon EGR:n suhteen. Eli siihen imusarjan/kannen kylkeen ei tule kuin yksi suurehko metallinen venttiili - pienen nyrkin kokoinen mutikka - josta lähtee peltiputki pakosarjan suuntaan ja alipaineletku ohjaukselle. Se on EGR-venttiilli, siitä ei voine erehtyä. Itse laitoin kuparista vielä sokean tiivisteen väliin, eipähän tule sitten pihaustakaan nokea imupuolelle.
Nostetaas tää topikki ylös. Hakia käyttämällä ei ota pirukaan selvää mitä pitää tukkia ja mitä ei pidä, pitääkö laittaa laippaa vai eikö pidä, kun kyseessä on -99 AGR hukkuksella eikä siis juuttuvalla. Jos ton kuvan sais mikä on tos joskus ollut tai vastaavan, sekä ohjeet.
P.s Onko sammutusläpällä mitään muuta virkaa autossa kun sammuttaessa? On näköjään joku solenoidi siitä poistettu ja lukittu auki asentoon.
Kiitos!
P.s Onko sammutusläpällä mitään muuta virkaa autossa kun sammuttaessa? On näköjään joku solenoidi siitä poistettu ja lukittu auki asentoon.
Kiitos!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 19 vierailijaa