Ampukaa vaan mutta ongelmana on tuo paino tai siis mitä ongelmia mahtaisi tulla 4.9 kg vauhtipyörän kanssa... Jyrinöitä? Pystyykö ajamaan normiajoa ja millä kierroksilla?
Kone on 1714 cc FIAT diesel jonka vauhtipyörä painaa henkilövaa'alla mitattuna 15 kg . Tätä vauhtipyörää en voi käyttää koska kone on peräisin etuvetoisesta ja tulee kiinni takavetoisen vaihteistoon (tarvitsee isomman hammaskehän) ja tarkoituksena olisi laittaa 228 mm turbo Croman kytkinpakettikin alkuperäisen 200 mm tilalle. Koneeseen tulee toki myös ahdin joten vakiokytkin voipi jäädä pieneksi senkin takia...
Vaihtoehtoina siis on tuo jo bensakoneeseen teettämäni 4.9 kg teräspyörä 228 mm kytkimellä tai sitten tbo Croman 228 mm vakio vauhtis joka painaa erään tiedon mukaan 8.42 kg (mutta taitaa olla hankala löytää), kolmas vaihtoehto on teettää vielä yksi teräspyörä mutta mille painolle sen sitten tilaa?
Eli jos jollakulla on kokemusta asiasta tai edes jonkinlainen arvaus voiko tuolla 4.9 kg pyörällä tulla toimeen niin olisin äärettömän kiitollinen...
Dieselin vauhtipyörän paino?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
-
- -
- Viestit: 434
- Liittynyt: 22.6.2004 23:22
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa