mitenkäs tuollainen onnistuu?
ajattelin käydä tarkistamassa momentit koneesta, kun tuo valeokin luistaa.. ongelmana vaan on että 2000 kun lyö kaasun pohjaan nelosella, niin kytkin luistaa 3000 asti.
kolmosella ei kuitenkaan ole ongelmia.. onkohan kolmosella jarrutettu ihan vertailukelpoinen?
dynotus kolmosella?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Niin olivat ameriikan foorumillakin mieltä ettei välityksellä ole mitään merkitystä.. itse kuitenkin uskon että koneen sisäiset kitkat ja turbokoneessa kuormituksen määrä hieman pienenee MOOTTORISSA, kun jarrutetaan pienellä vaihteella.
Vois hyvinkin kuvitella että nopeammassa rykäisyssä polttoaineen lämpötila ja ahto ilman lämpötila nousevat hieman ylemmäs, varsinkin isommilla virityksillä.
Jarrumestari oli kyllä sitä mieltä että kolmosella vedetty ei olis ihan vertailukelpoinen.. jos kytkin pitää nelosella niin cedän piruuttaan yhden kerran kolmosellakin, niin sittenhän tiedetään sekin =)
Vois hyvinkin kuvitella että nopeammassa rykäisyssä polttoaineen lämpötila ja ahto ilman lämpötila nousevat hieman ylemmäs, varsinkin isommilla virityksillä.
Jarrumestari oli kyllä sitä mieltä että kolmosella vedetty ei olis ihan vertailukelpoinen.. jos kytkin pitää nelosella niin cedän piruuttaan yhden kerran kolmosellakin, niin sittenhän tiedetään sekin =)
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 109 vierailijaa