Lastua 2.0tdi koneeseen?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

bigbear
-
Viestit: 669
Liittynyt: 7.8.2003 13:27

Lastua 2.0tdi koneeseen?

ViestiKirjoittaja bigbear » 5.12.2005 13:28

Minkälaista tarjontaa on "lastu" markkinoilla VW 2.0 tdi 140hv koneeseen?
MTM:ltä ainakin löytyy, mutta hinta on kova ja esim MTM:n omilta sivuilta saadut tehot eroavat esim LMS:n ilmoituksesta?? Ilmeisesti REVO ei tee ohjelmaa vielä tuolle koneelle?
Onko kenelläkään käytännön kokemuksia lastutetusta 2.0tdi:stä?

Savuttaako? Kuluttaako enemmän? Kulkeeko :) ?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 5.12.2005 17:25

Myös DigitalSport:lta (Karalalta) löytyy. Hinta pitäisi olla sopivammasta päästä. Ohjelma variaatioita on useita. Kuluttaa enemmän?? Vähemmän kuluttaa sanoisin. Ja savuttaa jos saa savuttaa, jos ei saa savuttaa niin sit ei savuta (tosin silloin ei tule tehoa/vääntökään niin paljon). www.turbotec.com

tuikku
-
Viestit: 255
Liittynyt: 27.11.2004 18:16

ViestiKirjoittaja tuikku » 5.12.2005 19:16

.
Mulla on yhdestä kokemusta.
Karalan tekemä. Ei savuta.
Ahtopainetta ei nostettu.
Vääntökäyrän alku vakio. Vääntö rajattu 360. Teho 170. ~3900rpm.
Huom. alunperin max teho alle 3800rpm.
Tarkoitus oli, että vakiotekniikalla myös ajettaisiin pitkään.
Liian pieni kulutus.
Kulkee niin, että kastelee kortin. :-)

Vakiona pieni ahdin, ei kannata ahnehtia.
Ahtimen vaihto siihen gt17b, tyyppiin ja pakoputkiston avarrus, niin suuttimet riittää lähelle kahteensataa, kuulemma.

volksvääken
-
Viestit: 1136
Liittynyt: 12.5.2004 23:20

ViestiKirjoittaja volksvääken » 6.12.2005 15:47

lainaan vähä topikkia kun en uutta viittiny näin pienen asian takia tehdä -> onkos kenellään viel syttyny pakokaasujärestelmän häiriö valo 2.0tdi:s ? itellä just syttysi eikä tunnu edes sammuvan, emissions workshop lukee taulus vaan.. eipä näyttäsi mitään mihinkään vaikuttavan joten en nyt niin asiasta piitannut, pitää varmaan käyttikselle ajella jossainvaihees..

Bobo
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 14.12.2005 14:31

ViestiKirjoittaja Bobo » 14.12.2005 15:01

Revoltakin näyttää viimein ilmestyneen softia 2.0 TDI koneisiin - vääntöä näyttää piisaavan, mutta etenkin teho (185 pollea) näyttäisi olevan muihin markkinoilla oleviin softiin nähden kovan puoleinen ja "STEG2" +200 pollen tehoilla alkaa mennä jo yli hilseen - etenkin kun muistaa puheet pienen turbon riittävyydestä jonnekin +170 hv tienoille...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa