Oikein hyvää iltaa tänne foorumille:)
Olen sitten hommannut tuon riisikippomitsun jälkeen kerrankin auton, eli volkkarin ja siksi aloitan heti teiltä tietävemmiltä kyselemään tyhmiä:)
1. Mikä mahtaa olla ventossa, kun vaikka säätää tyhjäkäyntiä siitä tyhjäkäyntiruuvista(pumpun takapuolella vaakassa), Ei tyhjäkäynti laske, vaan pysyy noin 1100rpm. Ei ole ruuvattu syöttöjä eikä mitään muutakaan, vaan on täysin vakio.
Kaasuvaijerikaan ei kanna, Eikä se automaattisen kylmäkäynnistimenkään vaijeri.
En arvaillut ruveta muita ruuveja pyörittelemään....
Meinasin kääntää sen kylmäkäynnistysvivun(mihin vaijeri tulee) Molemmilla puolilla olevia jompaa kumpaa ruuvia, mutta en arvannut, kun ajattelin kysyä järkevimmiltä:)
2. Onko sillä ajonestolaitteen mustalla mohkulalla tuossa pumpun kupeessa mitään virkaa?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen, ja esitelkää vain kysymyksiä, minä vastailen niihin sitä mukaa kun kerkeän:)
Tyhjäkäynti korkealla -95 td ventossa
Valvoja: ffp jäsenet
Juuri tulin pajalta, ja noinhan se menee =) Juurikin niinkuin aluksi arvelin, mutta en sitten uskaltanut koittaa:)
Mites mä varmistan ton kylmäkäynnistimen toiminnan? Onnistuu varmasti siten että kylmällä kelillä pelti auki ja kahtoo, mutta onko lämpöisenä mitään kikkaa?
Juuri laitoin sähköpeilitkin taas kehiin, kun olivat sököt kun tuli mulle tuo auto. Oli vain johto poikki kuskin oven välissä olevasta johtonipusta :P
On muuten jollain suunittelijalla leikannut, kun on keksinyt tuon termostaatin paikan:)
Mites mä varmistan ton kylmäkäynnistimen toiminnan? Onnistuu varmasti siten että kylmällä kelillä pelti auki ja kahtoo, mutta onko lämpöisenä mitään kikkaa?
Juuri laitoin sähköpeilitkin taas kehiin, kun olivat sököt kun tuli mulle tuo auto. Oli vain johto poikki kuskin oven välissä olevasta johtonipusta :P
On muuten jollain suunittelijalla leikannut, kun on keksinyt tuon termostaatin paikan:)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 111 vierailijaa